مردی که در رودان اقدام به قتل همسر خود کرده بوده شناسایی شد



با تلاش پلیس هرمزگان یک تبعه افغان که  اقدام به قتل همسر خود کرده و متواری شده بود شناسایی شد.
 
به گزارش صبح ساحل، سردار "غلامرضا جعفری" گفت: در پی وقوع یک فقره قتل زن تبعه افغان در شهرستان رودان  و متواری شدن قاتل، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار  کاراگاهان پلیس اگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی  با اشاره به عدم اطلاع به موقع توسط خانواده مقتول به پلیس و همچنین اعلام اولیه فقدانی مقتول، افزود : پس از انجام تحقیقات لازم مشخص شد که همسر مقتول تبعه کشور افغانستان بنا براظهارات اهالی منطقه باهم اختلاف خانوادگی داشته اند و از آنجایی که شوهر  متوفی در منزل و محل حادثه حضور نداشت  ظن ماموران به قاتل بودن همسر مقتوله قوت گرفت.
این مقام انتظامی استان اظهار کرد: با راهنمایی و همکاری خانواده مقتول به منظور به دست  آوردن سرنخ  های لازم نسبت به بازرسی از منزل مقتول اقدام شد  که پس از چندین ساعت  جستجو نهایتا جسد مقتول که توسط قاتل در حالی که با دست های بسته در چاله ای یک متری در کف یکی از  اتاق های منزل  دفن شده بود  کشف شد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان  ضمن تسلیت به خانواده مقتول، خاطر نشان کرد : با تلاش های همه جانبه و کار وسیع اطلاعاتی  هویت اصلی قاتل شناسایی و  تلاش ماموران برای دستگیری  قاتل متواری با همکاری پلیس اینترپل ادامه دارد .
سردار غلامرضا جعفری در پایان به عموم شهروندان و مردم استان توصیه کرد به منظور پیشگیری از تبعات و آثار مخرب و پیامد های منفی  و اعمال محدودیت های فردی ، فرهنگی و اجتماعی برای خود و فرزندان،  از ازدواج  با اتباع بیگانه ناشناس که هیچ گونه شناختی از وضعیت خانوادگی و خصوصیات اخلاقی آنان ندارند ، اکیدا خودداری کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها