فوت 2 بیمار کووید19 در هرمزگان/ 15بیمار در وضعیت وخیم قرار دارند



در دوازدهمین روز از خردادماه، با جان باختن دو بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۲۸۴ نفر رسید.

به گزارش صبح ساحل، دکتر «فاطمه نوروزیان»، سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان شامگاه چهارشنبه ۱۲خرداد  گفت: جان باختگان دو آقای ۵۷ ساله از قشم و بستک بودند.

 نوروزیان افزود: امروز نیز ۱۴۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۵۴۱ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند.
به گفته دکتر نوروزیان، از مجموع بستری ها، ۷۷نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۵ نفر از آن‌ها وخیم است. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گفت: در شبانه روز گذشته با شناسایی ۹۸۲ مورد مثبت کرونا، رکورد جدید شناسایی موارد مثبت در استان ثبت شد.

نوروزیان درباره زمان واکسیناسیون دز دوم کارآزمایی واکسن پاستور در استان گفت: تزریق دز دوم واکسن پاستور ویژه سه هزار نفری که دز اول این واکسن را دریافت کرده اند، از فردا آغاز می‌شود. وی درباره نحوه اطلاع رسانی به افراد در این طرح نیز گفت: داوطبانی که در این طرح شرکت کرده اند منتظر دریافت پیامک باشند و بدون دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها