لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور 

پیروزی خلیج فارس میناب با طعم سرمربی جدید 



تیم فوتبال خلیج فارس میناب در هفته هشتم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور با  استقلال شوش بازی کرد.
 
به گزارش صبح ساحل، از سری رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم خلیج فارس میناب در شوش به دیدار  تیم استقلال این شهر رفت و سه بر دو به برتری دست یافت.
خلیج فارس میناب که  اکبر رستمی را به عنوان سرمربی جدید روی نیمکت خودش داشت تا پایان هفته هفتم با کسب پنج امتیاز در رده هشتم جدول گروه سوم قرار گرفته بود. در نیمه نخست خلیج فارس میناب با گل میثم صادقی جلو افتاد اما در وقت های تلف شده نیمه اول گل مساوی را دریافت کرد تا دو تیم ۴۵ اول را با نتیجه مساوی به رختکن بروند.
در نیمه دوم در دقیقه ۶۵ صابر قلندری دوباره خلیج فارس را جلو انداخت اما در دقیقه ۷۰ گل مساوی را دریافت کرد تا دوباره بازی مساوی شود. بازی دقایق پایانی خودش را دنبال می کرد که میثم قویدل در دقیقه ۲+۹۰ گل سه امتیازی خلیج فارس را به ثمر رساند تا نماینده هرمزگان در بیرون از خانه سه امتیاز حساس را از آن خود کند. 
تیم خلیج فارس میناب با این پیروزی ۸ امتیازی شد و به مکان هشتم جدول رده‌بندی آمد. خلیج فارس میناب در هفته نهم در بندرعباس میزبان تیم صدرنشین گروه سوم خلیج فارس ماهشهر می باشد. این بازی دوشنبه بیست و چهارم خرداد ماه برگزار خواهد شد. 
مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۳۰ تیم در سه گروه در حال برگزار ی است و تیم خلیج فارس میناب در گروه سوم با تيم های سپاهان نوین اصفهان ، ون پارس نقش جهان ، ذوالفقار کاشان ) صنعت ابریشم ( ، استقلال شوش ، خلیج فارس بندرماهشهر ، فرهنگ رامهرمز ، سپاهان نوین ایذه ، یزد لوله و برق سه فاز شیراز ( ایمان سبز) هم گروه است.
مسابقات این مرحله  به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان مسابقات در مجموع چهار تیم جواز حضور در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور را کسب خواهند کرد. سه تیم از این چهار تیم، تیم های اول هر گروه خواهند بود و به صورت مستقیم صعود خواهند کرد . این مسابقات دو مرحله پلی آف خواهد داشت که تیم ها در این مرحله نیز رقبای خود را از طریق قرعه کشی خواهند شناخت. ابتدا در مرحله پلی آف اول تیم های دوم هر گروه با بهترین تیم سوم جداول سه گانه از لحاظ امتیازی به صورت رفت و برگشت به رقابت خواهند پرداخت که در نهایت تیم های برنده در مجموع دو دیدار
رفت و برگشت با صعود به مرحله نهایی پلی آف دیدارهای این مرحله را به صورت رفت و برگشت برگزار می کند تا نهایتا برنده مجموع دو دیدار رفت و برگشت به عنوان تیم چهارم به لیگ دسته دوم صعود کند. زمان پایانی مسابقات این مرحله اواخر مردادماه یا اوایل شهریور ماه سال جاری خواهد بود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها