احتمال رگبار باران و افزایش وزش باد در ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان



کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان از افزایش وزش باد‌های شمال غربی و مواج شدن دریا از فردا تا پایان هفته در جزایر کیش و لاوان خبر داد.

     

به گزارش صبح ساحل، مرضیه سی سی پور گفت: در مقایسه با روز‌های گذشته از سرعت باد‌های جنوب شرقی و تلاطم دریا در مناطق دریایی تنگه‌ی هرمز و دریای عمان کاسته شده است و شرایط دریا در این مناطق مساعد خواهد بود.

وي گفت: در ساعات بعدازظهر در جزایر غربی استان وزش باد سطحی شمال غربی خواهیم داشت و دریا در این مناطق کمی مواج خواهد بود.

كارشناس اداره كل هواشناسي استان گفت: در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شمال و شرق استان با رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعد وبرق و تند باد موقت پیش بینی می‌شود.

وي افزود: احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی در منطقه بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود. توصیه می‌شود و در ساعات بعدازظهر از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

مرضيه سي سي پور گفت: از لحاظ دمایی به تدریج تا پایان هفته جاری افزایش نسبی دما مورد انتظار است و روز‌های پنجشنبه و جمعه دریا در جزایر کیش و لاوان با افزایش باد‌های شمال غربی دريا نسبتا مواج خواهد شد.

   

منبع|:صداوسیما

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها