«محمد نعمتی»، پیشکسوت عرصه رسانه استان:

مردم هرمزگان نباید از حقوق شهروندی خود، یعنی رای‌دادن بگذرند



پیشکسوت عرصه رسانه هرمزگان: رسانه‌های مکتوب، بیشترین نقش را برای جلوگیری از مسمومیت ذهن مردم دارند. مردم همچنان اعتمادشان به رسانه‌های مکتوب است.

 

به گزارش صبح ساحل، «محمد نعمتی»، پیشکسوت عرصه رسانه هرمزگان، یکی از چهره‌های سیاسی استان و سردبیر نشریه نگاه روز در خصوص مشارکت مردم هرمزگان در انتخابات عنوان کرد:« ما به عنوان یک ایرانی، یک حقوقی داریم، با نام حقوق شهروندی. در جامعه سه گروه داریم، گروه اول همیشه حضور دارند و سعی در مشارکت دارند. گروه دوم نظام و مملکت‌شان را دوست دارند اما گلایه‌هایی از مملکت دارند که این دسته باید امیدوار باشند، اگر انتخاب خوبی داشته‌باشند، قطعا این مشکل را نخواهند داشت. این گروه باید مشارکت داشته باشند که حقوق خود را بگیرند. در نهایت گروه سوم، افرادی هستند که مخالف نظام بوده و سعی در اختلال دارند. بنده به عنوان یک فرد با تجربه در این عرصه، معتقدم که شرکت در انتخابات، گرفتن حقوق خود را شامل می‌شود».
وی در پاسخ به اینکه رسانه‌ها چگونه می‌توانند مردم را ترغیب برای مشارکت کنند، گفت:« رسانه‌های مکتوب، بیشترین نقش را برای جلوگیری از مسمومیت ذهن مردم دارند. مردم همچنان اعتمادشان به رسانه‌های مکتوب است. رسانه‌ها باید واقعیت را به مردم نشان دهند، زمانی‌که رسانه‌ها با شفافیت و مدرک حضور پیدا می‌کنند، مردم را برای تصمیم‌گیری و مشارکت کمک خواهند کرد».
وی با اشاره به اینکه اقتصاد، کمر رسانه‌ها را خم کرده‌است، گفت:« اگر رسانه‌ها اجازه نوشتن به فساد اخلاقی و درباره سلطان‌ها داشتند، بسیاری از این موارد اخلاقی و اقتصادی در جامعه رخ نمی‌داد. امیدوار هستیم که کاندیدا باید این موضوعات را درنظر بگیرند».
وی به رسانه‌ها توصیه کرد که با قلم‌ و نوشتن‌تان، مردمی که احتمال می‌دهید نسبت به انتخابات مایوس هستند را دلخوش کنند.

 
نعمتی در پاسخ به این سوال که رسانه‌های هرمزگان چه نقش‌آفرینی در انتخابات دارند، گفت: «رسانه‌های استان کار خود را درباره انتخابات آغاز کرده‌اند و خوشبختانه در بین مردم موثر واقع شدند. تعامل و مشارکت تجمع صنفی روزنامه‌نگاران و خانه مطبوعات امری پسندیده و موثر در این عرصه است».

وی در پایان به عنوان تشکیلات سیاسی و عضو ارشد فرهنگیان، از فرهنگیان خواستار حضور در انتخابات شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها