کاندید شورای شهر بندرعباس:

دغدغه مردم شهر بندرعباس، فاضلاب است



حکمتی، کاندید شورای شهر بندرعباس معتقد است: اولین دغدغه مردم شهر بندرعباس، فاضلاب است.

به گزارش صبح ساحل، «مرتضی حکمتی»، کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس  با کد ۲۵۶،  در پاسخ به اینکه بندرعباس در کجاها ضعف دارد، گفت:« اولین دغدغه مردم شهر بندرعباس، فاضلاب است. مطمئنا با برنامه‌ریزی و کمک از مشاوره‌ها و نظرات اساتید و دانشجویان، کسب‌وضبط اعتبارات دولتی، مطمئنا این مشکل رفع خواهد شد». حکمتی  اولین نفر بود که برای شرکت در جشن بزرگ انتخابات اعلام آمادگی کرد.

وی درباره شعار و وعده‌هایش بیان کرد:« ما پرستاران، مدافعان سلامتی این استان هستیم که همت کنیم تمام مشکلات سیاسی، اجتماعی و به طور کلی حوزه شهری رفع شوند». حکمتی اضافه کرد:« بندرعباس، با مشکلاتی همچون کمبود فضای سبز، کنده‌کاری‌های ناتمام، عدم ساماندهی سگ‌های بلاصاحب و آلودگی‌های شهری در شهرستان مواجه است، ما باید در این مسائل حضور پیدا کنیم و برای رفع آنان تلاش کنیم».

حکمتی اضافه کرد: ما پرستاران مدافع سلامت شهر هستیم این یک شعار نیست بلکه یک اراده است که خواستیم در حوزه های مخالف ورود کنیم و در مرتفع سازی مشکلات ایستادگی کنیم. وی وعده داد:« صدور پروانه ساخت مسکن رایگان برای جوانان و از جوانانی که دارای مدارک فنی‌وحرفه‌ای هستند در زمینه‌های مختلف استفاده خواهد شد».

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها