یکی از کاندیدای شورای شهر بندرعباس:

به عنوان ناجی کودکان و زنان، خواهان رفع مشکلات هستم



زهرا اسماعیلی، کاندیدای شورای شهر بندرعباس گفت: «خودم را در این جایگاه دیده‌ام که از شهرداری بپرسم آیا این محلات جز شهرستان بندرعباس نیستند»؟

به گزارش صبح ساحل، «زهرا اسماعیلی»، کاندیدای شورای شهر بندرعباس، عضو خیریه استان هرمزگان، عضو انجمن رواشناسان ایران و مدرس آموزش خانواده در جشن بزرگ انتخابات، درباره علت حضور در انتخابات، گفت:« حدود ۳ است که در عرصه‌های سیاسی فعال هستم، مشکلات محلاتی اعم از نایبند، دوهزار آشنا هستم. خودم را در این جایگاه دیده‌ام که از شهرداری بپرسم آیا این محلات جز شهرستان بندرعباس نیستند؟ چرا کمبود فضای سبز در این محلات همواره وجود دارد؟ انشالله در این عرصه که حضور پیدا کردم، بتوانم ناجی کودکان و زنان و رفع مشکل محلات باشم».
وی با اشاره به خور و بوی بد فاضلاب گفت:« چرا تا الان هیچ کاری برای رفع بوی بد فاضلاب نشده‌است؟ برای حمایت از زنان و کودکان، آموزش مشاغل خانگی و ایجاد فضای سبز جز برنامه‌هایم است که بتوانم این مشکلات را رفع کنم».

شعار اسماعیلی، «شهرداری شیشه‌ای، تصمیم‌های اندیشه‌ای» است. وی معتقد است که باید جلسات شورای شهر در تالار شهید آوینی و باحضور خبرنگاران انجام شود. در پایان گفت:« ما محلات آسیب پذیر را شناسایی کردیم، در آینده، با مصوبه شورای برنامه‌ریزی  تمام مشکلات رفع خواهد شد».

غیرقابل انتشار: 2منتشر شده: 1
پرسنل سابق
۲۷ خرداد ۱۴۰۰
خانم خالی بنده ۱پول کودکان کار چی شد؟ ۲حقوق ما رو خوردی بده ۳سندسازی کودکان کار چی شد ۴دیپلمتو چجوری گرفتی ۵فرق توریستی و تروریستی رو توضیح بده
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها