رییس ستاد مردمی رییسی در هرمزگان مطرح کرد:

تکیه بر صنایع دریامحور در جهت رونق تولید و اشتغال



رییس ستاد مردمی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در استان هرمزگان، در جشن انتخابات هرمزگان گفت: حجت الاسلام رئیسی برنامه های زیادی برای هرمزگان در حوزه اقتصاد تدارک دیده و قرار است که در بخش تولید و اشتغال بیشترین توجه و تکیه بر صنایع دریایی و مشاغل وابسته به دریا باشد.

موج نوشت: «حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر میرزایی»،  رییس ستاد مردمی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در استان هرمزگان، در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه ای دعوت، در تشریح برنامه های این ستاد عنوان داشت: یکی از مهمترین جریاناتی که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، جمهوریت و اسلام است، زمانی که از این دو مقوله صحبت می شود باید نمود عینی آن را در کشور مشاهده کنیم، جمهوریت با حضور مردم در انتخابات نمود پیدا می کند.
میرزایی بیان داشت: کمتر در دنیا پیدا می شود کشوری که بطور میانگین در سال یک انتخابات برگزار شود اما در کشور ما این مسئله رخ می دهد و این جمهوری بودن در کشور را محقق کرده است.
وی افزود: مسئله اصلی این است که این جمهوری بودن به رای مردم چقدر توانسته است در جامعه حضور داشته باشد به بیان دیگر تا چه اندازه رای مردم توانسته است در رخداد های مهم نقش داشته باشد. 
رییس ستاد مردمی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در استان هرمزگان اظهار داشت: برخی از مهندسی انتخابات حرف می زنند اگر اینگونه بود باید از این اشخاص پرسید در تمام ادواری که رییس جمهور انتخاب شده ایا همه این اشخاص در راستای سلایق حاکمیت بوده اند.
حجت الاسلام و المسلمین میرزایی خاطرنشان کرد: شاهد این هستیم که برخی در زمانی که در مسند قدرت هستند از حاکمیت نقد جدی دارند، این به امر به این معنی است که مهندسی در انتخابات کشور معنایی نداشته و وجود ندارد. وی عنوان کرد: عده ای گلایه دارند و می گویند رای نمی دهیم باید گفت اگر رای ندهیم پس به دنبال تغییر نیستیم.
رییس ستاد مردمی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در استان هرمزگان اضافه کرد: انتخابات و انتخاب دو مقوله ای است که مردم باید در آن مشارکت داشته باشند، مردم باید همه در انتخابات حضور داشته باشند و در راستای هر چه باشکوه برگزار شدن آن توافق نظر داشته باشند اما در انتخاب می توانند تفاوت نظر داشته باشند، به هر کدام از کاندیدها رای بدهیم به وظیفه خود عمل کرده ایم. وی بیان داشت: اگر کسی را می خواهیم انتخاب کنیم آن شخص باید به تمام مشکلات داخلی و خارجی آگاه باشد و بتواند در رفع آن ها قدم برارد. وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی به رییس جمهوری نیاز داریم که فساد گریز باشد، ساده زیست بوده و تجمل گرا نباشد و سابقه مدیریت های کلان کشوری را در کارنامه داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین میرزایی گفت: رییس جمهور باید شخصی باشد که در دنیا شناخته شده است و دنیا روی آن حساب کند، همه کاندیدها قابل احترام هستند اما آقای رییسی در میان کاندیدها دیگر از توانمندی بیشتری برخوردار است. وی افزود: آقای رئیسی نگاه ویژه ای به استان های جنوبی به ویژه هرمزگان دارند، بندرعباس عنوان قطب اقتصادی کشور را به یدک می کشد اما بهره ای از آن نمی برد، در مدیریت های استانی در هرمزگان نتوانستیم دو مقوله انتخاب نیروهایی که شناخت کافی از اوضاع استان را دارند و نیروهای ماندگار را لحاظ کنیم، مدیران باید جهادی باشند و تنها پستی را اشغال نکنند.
رییس ستاد مردمی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در استان هرمزگان عنوان کرد: باید در دولت آقای رییسی سعی کنیم چالش ها و مشکلات استان را به گوش ایشان و مقامات تصمیم گیرنده برسانیم. حجت الاسلام و المسلمین میرزایی در پایان افزود: حجت الاسلام رئیسی برنامه های زیادی برای هرمزگان تدارک دیده اند که بیشتر این برنامه ها در حوزه اقتصاد است، قرار است در بخش تولید و اشتغال بیشترین توجه و تکیه بر صنایع دریایی و مشاغل وابسته به دریا باشد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها