جشن بزرگ انتخابات استان برگزار شد؛

اهمیت حضور گسترده مردم هرمزگان در انتخابات



جشن بزرگ انتخابات در هرمزگان با حضور حسن مریدی‌زاده، رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی محسن رضایی در استان و محمد احمدی، رییس هیات بازرسی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی در هرمزگان برگزار شد.

 

تامین یارانه ۴۵۰ هزار تومانی از منابع پنهانی دولت
حسن مریدی‌زاده، رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی محسن رضایی در استان هرمزگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این جشن ضمن تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: امیدواریم در آزمونی که به زودی از مردم ایران گرفته می شود، سربلند بیرون آییم و با مشارکت حداکثری بتوانیم پیام اتحاد و همدلی را به گوش جهانیان برسانیم.
وی اظهار کرد: مهمترین نکته ای که مورد توجه کاندیدای دیگر هم قرار گرفت بحث یارانه ی ۴۵۰ هزار تومانی بود که محسن رضایی وعده داده است از منابع یارانه های پنهانی تامین خواهد شد، حمایت از زنان و ایجاد اشتغال برای آنان، تحول مسکن و حل مشکلات اقتصادی از دیگر برنامه های این کاندید ریاست جمهوری است.
وی افزود: مسئولان کشور توسط مردم انتخاب خواهند شد و می‌دانیم که با حضور پر شور خود قاطعانه تکلیفشان را انجام خواهند داد و این فرصت بزرگی است که با همت بلند و بصیرت سرنوشت خود را انتخاب کنیم.
مریدی‌زاده با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح مهمترین اصل در انتخابات است، اظهار کرد: توصیه می کنیم مردم از بین ۷ گزینه ی تایید صلاحیت‌شده از سوی شورای نگهبان فردی که اصلح‌تر است را انتخاب کنند تا بزرگ‌ترین معضل حال حاضر کشور که مشکل معیشتی همه اقشار جامعه است را حل کند.
وی در ادامه گفت: محسن رضایی در دوران جنگ حضور موثری داشت و با کسب اجازه از امام خمینی (ره) فرماندهی سپاه را بر عهده گرفت و با ایجاد وحدت بین سپاه و ارتش با مدیریت و هم‌فکری و استفاده از نیروهای کارآمد موفق شدند جنگ را به خوبی اداره کنند.مریدی‌زاده افزود: این کاندیدای مردمی از همان زمان هم در پی رفع محرومیت زدایی بودند و موفق شدند سند چشم انداز ۱۴۰۰ را تنظیم و به دنبال اهداف چشم انداز ۱۴۲۰ نیز باشند و ایشان قبل از کاندید شدن در مجمع تشخیص مصلحت نظام هم به مردم خدمت رسانی می کردند.
مریدی‌زاده اضافه کرد: اعلام کرده است که تمام افراد اعم از اصلاح طلبان، اصول گرایان، اهل تسنن و تشیع در دولت آینده اگر با همدلی مردم انتخاب شوم، جا دارند.رییس ستاد تبلیغات انتخاباتی محسن رضایی در هرمزگان عنوان کرد: رضایی نام دولت خود را اقدام و تحول نام‌گذاری کرده است و با توجه به ظرفیت های کشور قصد دارد تحولات بنیادینی را در عرصه وضع اداری و سیاسی کشور ایجاد کند و هم‌چنین در نظر دارد با خدمات تازه‌ای تحول را در کشور محقق کند.

  

اهمیت حضور گسترده مردم هرمزگان در انتخابات

   
حضور حداکثری در انتخابات، نشان‌دهنده حساسیت مردم نسبت به سرنوشت خودشان است
محمد احمدی، رییس هیات بازرسی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی در هرمزگان در جشن بزرگ انتخابات هرمزگان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند میزان رای ملت است و بنابراین این مردم هستند که سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند.
رییس هات بازرسی انتخابات هرمزگان در خصوص مشارکت مردم در هرمزگان اظهار کرد: به عنوان یک شهروند و مسئول هرمزگانی معتقدم که مردم هرمزگان حضور گسترده‌ای در انتخابات خواهند داشت و بستری که شما در جشن انتخابات برای اطلاع‌رسانی در مورد این موضوع فراهم کردید بسیار ارزشمند است.وی ادامه داد: حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات نشان‌دهنده حساسیت مردم نسبت به سرنوشت خودشان است و بنابراین در این آزمون ملی پای صندوق رای حاضر خواهندشد چرا که حضور حماسی مردم همواره برگ زرینی برای تاریخ کشور بوده‌است.احمدی با بیان اینکه دشمنان انقلاب همواره درصدد مایوس و دلسرد کردن مردم ما در مشارکت مردم هستند گفت: من یقین دارم که مردم بصیر و آگاه ما به فرمان رهبر معظم انقلاب برای شرکت در انتخابات لبیک خواهندگفت و برای تعیین سرنوشت خودشان مشارکت حداکثری را به وجود خواهندآورد و این حضور حداکثری موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان خواهندشد.
وی در ادامه گفت: وزارت کشور طبق قانون می‌تواند بازرسانی برای روز رای‌گیری در شعب اخذ رای  اعزام کند.رییس هیات بازرسی انتخابات در ادامه اظهار کرد: ما برای هرشعبه رای‌گیری یک نفر بازرس از سوی وزارت کشور از ابتدای شروع رای‌گیری تا انتهای شمارش آرا در شعب اخذ رای حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: سربازرسینی بالادست این بازرسان هستند که به‌طور میانگین به ازای هر 15 شعبه اخذرای حخضور دارند که بر کار بازرسان در هر شعبه نظارت می‌کنند و هم‌چنین برای هر 100 شعبه یک بازرس ویژه از سوی هیات مرکزی نظارت بر رای‌گیری انتخاب می‌شود.احمدی گفت: تمام تلاش این مجموعه برای رعایت دقیق و صحیح قانون است تا بتوانیم امانت‌دار خوبی باشیم و هم از حقوق انتخاب‌کنندگان و هم انتخاب‌شوندگان حمایت کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها