معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هرمزگان:

با تخلفات انتخاباتی برخورد قضایی می‌شود



معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هرمزگان گفت: با هرگونه جرم و تخلف انتخاباتی در هرمزگان به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، «علیرضا احمدی منش»، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هرمزگان گفت: علاوه بر اهمیت بالای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، سلامت برگزاری انتخابات و اجرای عدالت در تبلیغات نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. وی گفت: به همین منظور هر گونه فعالیت انتخاباتی تحت رصد و نظارت دادگستری و دستگاه‌های نظارتی قرار دارد و با جرائم و تخلفات این حوزه سریع و به شدت برخورد می‌شود.

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان افزود: رعایت قوانین توسط نامزد‌های انتخاباتی و هوادارانشان الزامی است و با توجه به اینکه تذکرات لازم قبل از شروع زمان تبلیغات به نامزد‌ها و مؤسسات تبلیغاتی ابلاغ شده استدر صورت تخلف، تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

به گفته احمدی منش، برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه جلسه در اماکن مسقف ممنوع است و نامزد‌ها صرفاً در فضای باز و با گنجایش حداکثر ۳۰ درصد فضا مجاز به تبلیغات هستند.

وی افزود: در صورتی که به تشخیص دانشگاه علوم پزشکی رعایت نشدن مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا در حوزه انتخابات موجب تهدید علیه بهداشت عمومی شود، برگزار کنندگان این جلسات به علت نقض قانون تحت تعقیب و مجازات قرار می‌گیرند.

منبع: صداوسیما

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها