در 2 ماهه گذشته؛

بیش از دو هزار پرونده تخلف صنفی در هرمزگان تشکیل شد



معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از تشکیل دو هزارو 349پرونده تخلف در 2 ماهه گذشته در هرمزگان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «عبدالرضا پیروی منش»، معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: بازرسان این سازمان در 2 ماهه گذشته بیش از 42 هزار و 152 مورد بازرسی از واحدهای صنفی گروه کالایی و خدماتی استان انجام شده است.
وی افزود: در این مدت 462 گشت مشترک با دستگاه های مرتبط انجام شده است که در این راستا دو هزار و 349 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده‌ها در مجموع با 2906 بند تخلف به ارزش ریالی بیش از195 میلیارد ریال به صورت الکترونیکی جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.


پیروی منش در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت، مراتب تخلف واحدهای مختلف صنفی را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد را گزارش نمایند.

منبع: تابناک

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها