با حکم رئیس هیات فوتبال هرمزگان:

مهدی مرادی عضو کمیته برگزاری مسابقات شد



حکم ریئس هیات فوتبال استان، مهدی مرادی عضو کمیته برگزاری مسابقات هیات فوتبال هرمزگان شد. 

  

به گزارش صبح ساحل،  رییس هیات فوتبال استان هرمزگان در حکمی مهدی مرادی را به عنوان  یکی از اعضای کمیته برگزاری مسابقات منصوب کرد.
دراین حکم آمده است : باعنایت به تجارب ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد ریئس کمیته برگزاری مسابقات  ، و مستند به اساسنامه هیات فوتبال به موجب این حکم به سمت عضو کمیته  برگزاری مسابقات هیات فوتبال استان منصوب می شوید. امید است در راستای تحقق هرچه بهتر وظایف و مقررات محوله و با هماهنگی کامل با ریئس واعضای کمیته وبا اتکا به خداوند متعال در عرصه خدمت به فوتبال استان موفق  و پیروز باشید.
  
مهدی مرادی عضو کمیته برگزاری مسابقات شد
   
مهدی مرادی متولد یکم مهرماه ۵۸ در روستای فاریاب ایسین است. فوتبال خودش را با تیم ابوذر ایسین  شروع و با همین تیم هم به پایان برد‌. از سال ۸۸ مربیگری تیم ابوذر ایسین به مدت دوسال را بر عهده داشت . در سال ۸۸ قهرمان جام حذفی بخش مرکزی و در سال ۸۹  نایب قهرمانی بخش های مرکزی استان شد. از سال ۹۰ به عنوان سرپرست به تیم توانیر بندرعباس پیوست و سال ۹۳  همراه با تیم نوجوانان توانیر به لیگ برتر جوانان کشور صعود کرد. قهرمانی با تیم نوجوانان ، جوانان استان با تیم توانیر در کارنامه دارد. سال ۹۸ به عنوان مدیر تشریفات و پیشتیبانی آذرخش بندرعباس ، سال ۹۹ به عنوان مدیر تشریفات و پیشتیبانی تیم فوتسال آیندگان هرمزگان شد و به همراه آیندگان از لیگ دسته دوم فوتسال کشور به لیگ یک راه یافت.
   
مهدی مرادی عضو کمیته برگزاری مسابقات شد
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها