لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور 

شهرداری بندرعباس در تبریز به دیدار محتشم می رود



شهرداری بندرعباس در هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور فردا سه شنبه بیست و پنجم خرداد ماه در تبریز به میدان خواهد رفت.
 
به گزارش صبح ساحل، تیم فوتبال شهرداری بندرعباس که هفته گذشته مقابل تیم ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به تساوی یک یک دست یافت در این هفته مهمان تیم محتشم تبریزی است که در بازی هفته قبل با دو گل از حریف خود علم و ادب تبریز جلو بود اما بازی نیمه تمام ماند. شهرداری‌ بندرعباس با ۲۵ امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی ایستاده است و تیم تبریزی بدون احتساب امتیاز بازی هفته گذشته اش با ۲۴ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده‌ بندی گروه اول قرار گرفته است. 
نزدیکی امتیازات دو تیم و جایگاه آن ها در جدول رده‌بندی حساسیت این دیدار را دو چندان کرده است. شهرداری بندرعباس و محتشم تبریز  برای ماندن در لیگ دسته دوم در این هفته های پایانی باید امتیازات کافی را کسب کنند. در سایر دیدارهای گروه اول آوالان کامیاران در خانه با امید گناوه بازی می کند. اسپاد تهران میزبان تیم نفت و گاز گچساران است. ایرانجوان بوشهر با تیم مس نوین کرمان بازی می کند. فولاد نوین اهواز میزبان تیم علم و ادب تبریز می باشد. سپیدرود رشت در خانه با ویستا توربین تهران بازی می کند و تیم صدرنشین گروه اول شهرداری همدان میزبان ملی حفاری اهواز است. 
تا پایان هفته بیست و دوم در گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری همدان با ۴۳ امتیاز صدرنشین است. ویستا توربین با ۳۷ امتیاز در مکان دوم ایستاده است. علم وادب تبریز با ۳۶ امتیاز سوم است. و تیم های مس نوین کرمان،  سپید رود رشت،  اسپاد تهران، ایرانجوان بوشهر،  امید گناوه، ملی حفاری اهواز،  شهرداری بندرعباس، فولاد نوین اهواز،  محتشم تبریز، آولان کامیاران و نفت و گاز گچساران مکان های چهارم تا چهاردهم را از آن خود کرده اند.  
لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۲۸  تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است و شهرداری بندرعباس در گروه الف با تیم های علم و ادب تبریز، سپید رود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری همدان، نفت و گاز گچساران، مس نوین کرمان، ملی حفاری اهواز، اتحاد کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، ویستا توربین تهران و محتشم تبریز هم گروه است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها