لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور

آیندگان در دزفول با پنج گل شکست خورد



در هفته سوم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور چهار بازی به میزبانی تیم های نصر فردیس ، پاس تهران،  شاهین کرمانشاه و  تبار باطری دزفول برگزار شد.

    

به گزارش صبح ساحل، تیم فوتسال آیندگان هرمزگان که تا پایان  هفته دوم مرحله پایانی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با چهار امتیاز در مکان دوم گروه دوم این رقابت ها ایستاده بود با پیروزی در این بازی شانس ایستادن در صدر جدول گروه را داشت.
در نیمه اول شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان با تک گلی که حسن سپهری  به ثمر رساند از حریف دزفولی خود جلو افتاد اما با نتیجه مساوی یک یک به رختکن رفتند. در نیمه دوم آیندگان هرمزگان چهار گل پشت سرهم دریافت کرد تا بازی در پایان پنج بر یک به سود تبار باطری دزفول شود و اولین شکست در مرحله نهایی در کارنامه قرمز پوشان هرمزگانی ثبت شود. در دیگر بازی این گروه پاس تهران با یک گل از تیم فولاد زرند ايرانيان کرمان شکست خورد تا فولاد زرند ایرانیان با ۷ امتیاز صدرنشین گروه دوم شود. آیندگان هرمزگان با ۴ امتیاز در جای دوم قرار گیرد. پاس تهران با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر در جای سوم و تبار باطری دزفول با سه امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت. 
در  دیدارهای هفته سوم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در گروه اول تیم نصر فردیس در خانه میزبان تیم زندی بتن کلاردشت بود که در پایان تیم زندی بتن کلاردشت چهار بر سه به برتری دست یافت.
شاهین کرمانشاه در خانه به مصاف نماسازان آبادان رفت.
این بازی در پایان سه سه مساوی به پایان رسید‌.
تا پایان بازی های هفته دوم در گروه اول تیم  زندی بتن کلاردشت با ۷ امتیاز در مکان نخست ایستاد. تیم نما سازان ساحل آبادان با پنج  امتیاز در جای دوم قرار گرفت.
تیم شاهین کرمانشاه با چهار امتیاز سوم و تم نصر فردیس البرز بدون امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی ایستاد.  آیندگان تنها نماینده هرمزگان در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با تیم های تبار باطری دزفول، فولاد زرند ایرانیان و پاس تهران هم گروه است.  مرحله نهایی بازی های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود و تیم های اول هر گروه به لیگ برتر صعود می کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها