مربی تیم خلیج فاررس میناب :

شرایط تیم روز به روز بهتر می شود



مربی تیم خلیج فارس میناب امیدوار است با حمایت مسؤولان استانی و باشگاه بتوانند نتایج خوبی در دور برگشت لیگ دسته سوم‌ کسب کنند.

 

به گزارش صبح ساحل ، رضا ناصری در مورد وضعیت تیم خلیج فارس میناب گفت: با آمدن اکبر رستمی به عنوان سرمربی تیم شرایط بهتری پیدا کرده است و هفته قبل در برابر تیم استقلال شوش در بیرون از خانه به پیروزی دست یافتیم که این نتیجه باعث انگیزه بیشتر بازیکنان تیم در بازی مقابل تیم خلیج فارس ماهشهر شد.
وی بیان داشت: اگر بچه ها دقت بیشتری در زدن ضربه های آخر می کردند پیروزی تیم دور از دسترس نبود و امیدوارم  این روند رو به رشد ادامه داشته باشد و همانطور که به باشگاه وعده داده بودیم عملی کنیم و با اضافه کردن دو، سه بازیکن درفصل دوم بازی ها نتایج خوبی با حمایت مسئولان به دست آوریم.
وی ادامه داد: تیم خوبی داریم و امیدواریم مسؤولان استانی و باشگاه از جمله استاندار از این تیم  حمایت داشته باشند تا  موفق شویم.
مربی تیم خلیج فارس در خصوص بازی  مقابل تیم صدر جدولی خلیج فارس ماهشهر  گفت: بازی بسیار سنگینی بود و حریف آمده بود که سه امتیاز بازی را از ما بگیرد اما بازیکنان تیم ما با یک بازی خوب نشان دادند که می توانند ازهر تیمی امتیاز بگیرند. وی از هواداران تیم خلیج فارس میناب خواست تا صبور باشند و از تیم حمایت کنند تا موفقیت های بیشتری به دست بیاوریم.
ناصری اضافه کرد: بازیکنان ما به این خود باوری رسیده‌اند که می‌توانند در هر بازی پیروز شوند و اگر تمرکز ذهنی و روحی آن ها خوب باشد از نظر بدنی مشکلی ندارند و می توانیم نتایج  را به سود خودمان تمام کنیم.
وی درپایان گفت: با پایان یافتن نیم فصل نخست و با اضافه کردن چند بازیکن و دو هفته استراحت تیم با آمادگی بیشتری در مسابقات حضور پیدا خواهد کرد و به طبع نتایج بهتری کسب می کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها