رئیس هیات فوتبال هرمزگان خبر داد:

فصل فوتبالی هرمزگان از نیمه دوم سال شروع می شود



رقابت های فوتبالی هرمزگان از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ شروع شروع خواهد شد.‌

   

به گزارش صبح ساحل، قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: به دنبال یک برنامه ریزی دقیق هستیم تا مسابقات مختلف فوتبال هرمزگان را از نیمه دوم سال شروع کنیم.
وی گفت: سال گذشته با وجود این که شرایط کرونا وجود داشت با با هماهنگی باشگاه ها و همت همکارانم در کمیته های مختلف استان موفق شدیم نزدیک به چهارماه تمامی مسابقات خود را با یک شرایط جدید برگزار کنیم و تمامی نمایندگان هرمزگان به موقع به مسابقات کشور معرفی شدند. قاسم رنجبریان اظهار داشت: در سال گذشته برای اولین بار لیگ برتر استان را در دو گروه برگزار کردیم و مسابقات دیگر هم با روش های جدیدی به پایان بردیم.
رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: از مردادماه جلسات مربوط به لیگ های مختلف استان را برگزار می کنیم و به نوعی قرعه کشی مسابقات انجام خواهد شد.
وی گفت:  لیگ برتر فصل ۱۴۰۰ با حضور ۱۲ تیم برگزار خواهد شد البته اگر شرایط کرونا بدتر شود مجبور هستیم مسابقات را مثل فصل گذشته در دو گروه برگزار کنیم.
رنجبریان بیان داشت : لیک یک با ۱۶ تیم و لیگ دسته دوم با ۱۲ تیم برگزار می شود و مسابقات رده های سنی را نسبت به‌ فصل گذشته با حضور تیم های بیشتر برگزار خواهیم کرد چون اعتقاد داریم که رده های سنی باید بازی هاي بیشتری انجام دهند و تنها با چند بازی و معرفی قهرمان مسابقات را به پایان نبریم.

 

فصل فوتبالی هرمزگان از نیمه دوم سال شروع می شود

  
رئیس هیات فوتبال هرمزگان اظهار داشت: در یک کار جدید و با برنامه ریزی انجام شده مسابقات رده های سنی نوجوانان و جوانان به همراه مسابقات فستیوال و مدارس فوتبال را کمیته استعدادیابی برنامه‌ ریزی می کند و مسوولیت برگزاری را خودشان بر عهده دارند.
وی گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی فعالیت های آموزشی داوران و مربیان به طور جدی  از نیمه دوم سال شروع خواهد شد اما تا قبل از آغاز همه این فعالیت ها دو کلاس ارتقا داوری در تیرماه امسال خواهیم داشت.
رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: در فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر تیم جبل بر شهرو عنوان قهرمانی را کسب کرد. قاسم رنجبریان قهرمان فصل گذشته لیگ یک را تیم بهزیستی جناح معرفی کرد و بیان داشت: در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های استان هرمزگان که با حضور هفت تیم در دو  گروه شرق و غرب برگزار شد تیم  ستاره سرخ بستانو جام قهرمانی را به خودش اختصاص داد.
وی گفت: در رده های سنی در مسابقات لیگ برتر نوجوانان تیم وحدت جمال احمد عنوان قهرمانی را از آن خودش کرد. در لیگ برتر جوانان تیم شاهین مهر رودان قهرمان شد.
در مسابقات لیگ دسته اول جوانان ستارگان پارسی قشم بر سکوی قهرمانی ایستاد. در لیگ برتر نونهالان تیم آبفا با پیروزی مقابل فولاد هرمزگان عنوان قهرمانی را کسب کرد. در مسابقات لیگ برتر امید ها هم تیم فولاد هرمزگان به مقام نخست دست یافت.
رئیس هیات فوتبال هرمزگان در پایان گفت: امیدوارم شرایط کرونا در استان به گونه ای باشد که بتوانیم مسابقات خود را با بهترین کیفیت برگزار کنیم و مثل سال گذشته مجبور نباشیم طی چهار ماه همه مسابقات را فشرده برگزار کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها