یکی از کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس:

اولین اولویتم توسعه گردشگری است



به گزارش صبح ساحل، «سجاد جلال زاده نانگی»، کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس با کد ۲۱۵ به مسئول کمیته ارزیابی ستاد انتخابات استان هرمزگان، در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه‌ای دعوت، در خصوص انتخابات پیش رو گفت: در این انتخابات بنده برنامه‌هایی که در نظر دارم،  برای اولین بار در سطح استان مطرح می‌شود. ما در نظر داریم که دفتری مردمی را برپا کنیم تا دیدوبازدید مردمی را داشته باشیم و مشکلات مردمی را اولویت قرار دهیم.
جلال زاده نانگی، افزود: شورای شهر با تیمی فردگرایی‌اش، ما را به جایی نمی‌رساند، هدف این پارلمان محلی است و همکاری همه جانبه را می‌طلبد، بنابراین افرادی را نیازمند است تا تحول ایجاد کند. درنهایت می‌توان با تیم کامل و منسجم این تحول را عملی کرد، تمام افراد جامعه باید مطالبه گری را بیاموزند .
وی با اشاره به اینکه، هرمزگان لقب قطب اقتصادی و گردشگری و دارای ظرفیت بالایی است، افزود:  تمرکز ما روی مناطقی است که دارای امکانات کناری هستند و برنامه ما بایدبه گونه ای باشد که امکانات را مهیا سازد.
جلال زاده نانگی اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که باعث شرکت بنده شد؛ این است که سابقه کار در پنج شرکت بزرگ استان را در کارنامه دارم، اعتقاد من این است که اول باید خود را بشناسیم و بعد وارد این جایگاه شویم. من این توانمندی با اندک سابقه‌ای که دارم را برای این کار انتخاب کرده ام.
وی با اشاره به اینکه اولین اولویت بنده توسعه گردشگری، است، گفت: گردشگری در دنیا حرف اول را می‌زند، ما باید این صنعت را افزایش دهیم، بندرعباس هر هفته شاهد مهمان از سایر مناطق است، بنابراین سرمایه گذاری در این موارد باعث کمک به بحث مالی استان می‌شود. دومین هدف من، وصول حق مالیات از صنایع هرمزگان است، تیمی برگزیده می‌شود تا این کار را به انجام برساند.
جلال زاده نانگی در پایان اعلام کرد که خدمات الکترونیک در سطح شهر  ارائه می‌شود، مانند کارت شهروندی تا شهروندان بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها