یکی از کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس:

ائتلاف یعنی خدمت؛ من در خدمت عزیزان هستم



«حمیدرضا حیدری پوری»، کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس، در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانهای دعوت حضور یافت.
به گزارش صبح ساحل، «حمیدرضا حیدری پوری»، کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس  در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه‌ای دعوت گفت: دانشجویی رشته حقوق هستم، همچنین سابقه ۲۵ ساله در استانداری دارم، امیدوارم با انتخاب صحیح مردم،  بتوانیم خدمت گزار مردم باشیم.
حیدری پوری افزود: بهترین کارنامه من حضور در شهرداری و استانداری است، از مدرس سازمان پدافند غیر عامل در استان گرفته تا انواع رشته های ورزشی، من به نوعی تمام عمرم را صرف این راه کرده‌ام. بنده شعاری ندارم و تنها برای خدمت آماده ام.
وی اضافه کرد: من در بسیار از عرصه‌های رسانه‌ای و فرهنگی فعالیت داشته‌ام با صبح ساحل شروع کردم و بعد به ندای هرمزگان رفته‌ام. همچنین، ۷ سال سابقه عکسبرداری و فیلم برداری را دارا هستم.  من در زمینه‌های هنری خود را نماینده هنری معرفی می‌کنم.
حیدری پوری گفت: ما سرباز ولایت هستیم و تمام عمرم را برای بسیج خدمت کرده‌ام ،ستاد من از بسیجیان تشکیل شده‌است.  ائتلاف یعنی خدمت؛ من در خدمت عزیزان هستم، افتخار من خدمتگزاری به مردم است .
وی در پایان گفت: ما در شورای شهری ۳۴ وظیفه داریم ‌باید به این موضوع آگاهی کامل داشته باشیم، ما در شهرداری با نیروی مازاد مشکل داریم، میخواهم بگویم که من از نیروهای رسمی تا قراردادی از حضور این افراد در شهرداری تشکر می‌نمایم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها