نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات، برگ زرینی در کارنامه استان هرمزگان


نویسنده: صبح ساحل

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با حضور در مسجد قدس بندرعباس گفت: انتخابات کارزار اراده‌هاست و امروز ملت بزرگ ایران مانند گذشته عزم خود را جزم کرده تا محاسبات دشمن را در جنگ روانی بهم ریخته و پیروز جنگ اراده‌ها در پای صندوق‌های رأی باشند.

     

به گزارش صبح ساحل،  وی افزود: انتخابات مصداق بارز قیام الله است که مردم ما به صورت فردی یا جمعی خود را آماده حضور در این حماسه بزرگ کرده اند.

عبادی زاده عنوان کرد: استان هرمزگان با مردمان خونگرمش از شیعه و سنی در همه ادوار انتخابات با حضور حداکثری خود برگ زرینی در کارنامه این استان فکور و فهیم به ثبت رسانده‌اند.
وی ادامه داد: از همه مردم عزیز، مومن و انقلابی در استان هرمزگان دعوت می کنم که یک بار دیگر با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی، توطئه کرکس‌های دوران را خنثی کرده و و پیوندی دوباره با آرمان های امام، شهدا و رهبر عزیز و فرزانه انقلاب ببندند و دشمنان را مأیوس و ناکام کنند.
 نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اهمیت مشارکت مردم در عرصه انتخابات گفت: بی‌تردید حضور و مشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران در انتخابات مختلف که طی ۴۲ سال سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شده، به عنوان سرمایه ارزشمند و تقویت کننده و دوام بخش نظام، مؤید چنین واقعیت مهمی است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها