رییس کل دادگستری استان هرمزگان:

مسئولین برگزاری انتخابات در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به اخذ آرا اقدام کنند


نویسنده: صبح ساحل

علی صالحی، رییس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن حضور در مسجد قدس بندرعباس ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با مشارکت قانونمند، پرشور و سرنوشت ساز خود در انتخابات و با تبعیت از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر افتخار این مرز و بوم رقم زدند و جلوه های بی نظیری از وفاداری به آرمان های امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساندند.

 

به گزارش صبح ساحل، صالحی با بیان اینکه در روزهای تبلیغات، عموم مردم با حفظ هوشیاری و وحدت، صحنه های بی بدیلی از همدلی، قانونگرایی و بصیرت را به نمایش گذاشتند گفت خواستار حفظ انسجام و تداوم همکاری مردم با مسئولین در روند برگزاری انتخابات تا پایان مراحل شمارش آرا و اعلام نتایج نهایی شد.

وی  افزود: مسئولین برگزاری انتخابات با توجه به گرمای هوا و شرایط ویژه ناشی از شیوع کرونا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به اخذ آرا اقدام کنند تا از ازدحام جمعیت در حوزه های رأی گیری جلوگیری شود.
رییس کل دادگستری استان هرمزگان عنوان کرد: ملت رشید و غیور ایران اسلامی، همواره در پرتو همبستگی و پیوند خالصانه با ارزش های الهی، با صلابت و از خودگذشتگی در جهت حفظ آرمان های حق طلبانه خود، محکم و استوار ایستاده و توطئه های دشمنان را نقش بر آب نموده است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها