رئیس پلیس راهور:

خودروها در شب‌های ۲۷ و ۲۸ خردادماه جریمه نمی‌شوند



رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد: مردم نگران پیامک‌های ثبت تخلف تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه نباشند زیرا جریمه‌ها اعمال نمی‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، سردار سیدکمال هادیانفر افزود: مردم به پیامک های که در دو روز ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه مبنی بر جریمه تردد در طرح محدودیت های شبانه دریافت کرده اند، توجه نکنند این جریمه ها در چک اپراتورهای پلیس راهور حذف می شود.

وی ادامه داد: براساس تصمیم اتخاذ شده شب جمعه و شب شنبه ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه منع تردد شبانه لغو و خودروها جریمه نمی شوند. ابلاغیه معاون امنیتی - انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی - اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب های منتهی به انتخابات به نیروی انتظامی ابلاغ شده است.

سردار هادیانفر اظهار کرد: بر این اساس هموطنان می توانند با آرامش خاطر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و از بابت ثبت تخلفات تردد شبانه در ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه هیچ‌گونه دغدغه ای نداشته باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: یکی از عوامل اصلی لغو ممنوعیت تردد شبانه در این دو شب، جابجایی صندوق های رای گیری و تردد عوامل اجرایی و نظارتی در حوزه های انتخابیه است.

وی اضافه کرد: برای برخی دیشب و امشب پیامک آمده که به عنوان مثال در محدودیت شبانه تردد داشتید و این موضوع در حال بررسی است، این عنوان به این معنا است که جریمه ای مشمول راننده نمی شود زیرا شناسه قبض و پرداخت ارسال نشده و این مساله به خودی خود از سیستم حذف خواهد شد.

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز شد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.   

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها