رییسی در دیدار با روحانی:

حتما از تجربیات و اندوخته‌های دولت کنونی استفاده می‌کنم



رییس‌جمهور منتخب با بیان اینکه حتما از تجربیات و اندوخته‌های دولت کنونی استفاده خواهم کرد، تاکید کرد: امیدوارم اعتمادی را که مردم به این طلبه خدمتگزار کردند در دوران مسئولیتم جبران کنم.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رییسی» بعد دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» با وی در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا سپاس و تشکر خود را به مردم عزیز، بزرگوار و زمان‌شناس ایران ابراز می‌کنم و خدا را به سبب اعتمادی که مردم به این طلبه خدمتگزار داشته‌اند، شاکر هستم.

وی ادامه داد: مردم با اعتماد خود وظیفه سنگینی را بر دوش من گذاشتند که با کمک خداوند بزرگ و اهل بیت (ع) این طلبه خدمتگزار و دولت همه تلاش خود را خواهد کرد.

رییس‌جمهور منتخب با تاکید بر اینکه حتما از تجربیات و اندوخته‌های دولت کنونی استفاده خواهم کرد، گفت: با همکاری‌ای که روحانی و دولت در این مدت خواهند داشت از ظرفیت‌ها، تجربیات و گزارش‌های آنان استفاده خواهم کرد و با آنان نشست خواهم داشت.

رییسی با بیان اینکه از همه صاحبنظران و اندیشمندان می‌خواهم که ما را از دیدگاه‌های ارزشمند خود بهره‌مند کنند، تصریح کرد: در دولت مردمی از همه دیدگاه‌های ارزشمند صاحبنظران، کارشناسان و مردم بهره خواهیم برد و امیدوارم وظیفه سنگینی را که مردم بر دوش ما گذاشته اند به بهترین شکل انجام دهیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها