آغاز ماراتن کنکور 1400 در هرمزگان



مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز رقابت داوطلبان کنکور در استان هم زمان با سراسر کشور خبرداد. 
 
ایرج بیت اللهی در گفت و گو با خبرنگار صبح ساحل گفت : کنکور سال جاری در ۱۳ منطقه آموزشی استان و در رشته های ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان ازامروز نهم تیرماه   تا  12تیرماه برگزار می شود که میناب و بندرعباس با سه هزار و ۶۰۰ داوطلب بیشترین سهم را در کنکور دارد.
وی ادامه داد :کنکور سال ۱۴۰۰ ازامروز چهارشنبه ۹ تیرماه با آزمون رشته هنرآغاز می شود . آزمون علوم انسانی و ریاضی فردا پنجشنبه ۱۰ تیر، علوم تجربی  روزجمعه ۱۱ تیر و آزمون زبان خارجه  نیز روز شنبه ۱۲ تیرماه در ۱۹۳ حوزه امتحانی استان برگزار خواهد شد. 
وی ادامه داد: داوطلبین کنکور ۱۴۰۰ در حوزه های آموزش و پرورش شامل دو هزار و ۸۱۴ نفر در رشته ریاضی، هفت هزار و ۸۴۸ نفر در علوم انسانی، شش هزار و ۳۷۰ نفر در رشته تجربی، یک هزار و ۵۱۹ نفر در زبان خارجه و یک هزار و ۲۸۸ نفر در رشته هنر هستند.
به گفته بیت اللهی، سلامت داوطلبین بالاترین اولویت در برگزاری کنکور است و برگزاری کنکور در حوزه ها منوط به تأییدیه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری در حوزه های امتحانی توسط بازرسان بهداشت است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: غربالگری عوامل برگزار کننده کنکور با گرفتن تست کرونا انجام شد و داشتن اتاق ایزوله برای بیماران خاص و اتاق قرنطینه برای بیماران کرونا در تمامی حوزه ها الزامی است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها