مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

اعزام ۱۳ دستگاه از ماشین‌آلات راهداری هرمزگان برای تخلیه کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره)



مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان از اعزام ۱۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه خودرو سواری متعلق به اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي هرمزگان برای تخلیه و جابجایی کالاهای اساسی و نهاده هاي دامي مورد نياز استان از بندر امام (ره) خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، «یوسف عابدینی»، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با تاکید بر اهمیت تخلیه بنادر به ویژه کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی (ره) افزود: با هماهنگی های به عمل آمده علاوه بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بخش خصوصی، ۱۳ دستگاه از ماشین آلات راهداری هرمزگان نیز به این بندر اعزام شدند.
وی اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته و برگزاری جلسات فوری با شرکت پشتیبانی امور دام استان، این ماشین‌آلات در نهایت پس از اخذ کد دامپزشکی و با هدف تسریع در حمل کالاهای اساسی، استان هرمزگان را به سمت خوزستان ترک کردند تا به شبکه تخلیه و جابجایی کالاهای دپو شده از بندر امام (ره) به پیوندند.
عابدینی به اهمیت تخلیه نهاده های دامی موجود در این بندر اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: حمل به موقع نهاده های دامی و تسریع در انتقال آن ها به دست تولیدکنندگان دام و طيور استان موجبات رفع دغدغه توليد كنندگان استاني و تنظيم بازار مصرفي و رضايتمندي عمومي مردم شريف استان را فراهم خواهد نمود .
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها