مدیرعامل باشگاه آیندگان 

امیدوارم  قدردان خبرنگاران و اصحاب رسانه هرمزگان باشیم 



حمید رضایی در حاشیه آیین تجلیل از خبرنگاران ورزشی استان هرمزگان گفت: آیندگان توانایی لیگ برتری شدن را دارد و این اتفاق در همین سال برایش خواهد افتاد. 
به گزارش صبح ساحل،  حمید رضایی مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان بیان داشت: افتخارمان این است که برای دومین سال متوالی رسانه های ورزشی گردهم جمع کرده ایم تا از زحماتی که برای مجموعه آیندگان و ورزش استان می کشند تجلیل کنیم و برای تعجب آور است که چرا مسوولان ما قدردان زحمات خبرنگاران ورزشی نیستند.  وی گفت: اگر آیندگان به موفقیتی دست یافته است به واسطه حضور اصحاب رسانه و حمایت خبرنگاران ورزشی بوده است و امیدوارم به خوبی قدردان آن ها باشیم. 
رضایی اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم آیندگان را همچنان در فصل آتی با حمایت همه جانبه راهی مسابقات کنیم و در همین سال راهی لیگ برتر شویم زیرا آیندگان شایستگی لیگ برتر شدن را دارد. مدیر عامل باشگاه آیندگان هرمزگان گفت: امیدوارم شاهد اختلافات در ورزش استان نباشیم و اگر موفقیتی برای هرمزگان رقم خورده است تلاش تمامی دوستان بوده و هست و باید رسانه ها در این موفقیت گروهی نقش مهمی داشته باشند.  وی بیان داشت: در لیگ دسته اول امسال عملکرد مناسبی داشتیم و با تفاصل گل به لیگ برتر نرسیدیم  ولی همچنان طبق برنامه پیش می رویم و طبق برنامه در سال آینده به طور حتم آیندگان لیگ برتری می شود. رضایی گفت: از هیچ کس گلایه ندارم زیرا در استان هرمزگان حامی وجود ندارد و مدیری که از لیگ دسته دوم قرار است ۱۰ میلیون تومان کمک کند ولی خبری نشده است، گلایه نمی کنم .  وی بیان داشت : از لیگ دسته دوم تاکنون ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه کرده ام و تنها شهردار بندرعباس ۱۰۰ میلیون تومان کمک کرد که از مجموعه شهرداری تشکر می کنم. 
مديرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان گفت: از استاندار هرمزگان توقع کمک ۱۰۰ میلیون تومانی برای جذب یک بازیکن داشتم که این وعده عملی نشد و اگر بدین گونه باشد دیگر قصدی ندارم در ورزش و باشگاه آیندگان حضور داشته باشم زیرا  لذتی از این ورزش نمی برم و شاید از مسئولیتم در رئیس کمیته فوتسال هیات فوتبال هم کنار بروم. وی اظهار داشت: حاضرم اگر سه میلیارد تومان از سوی مسوولان  استان به ما کمک شود، دو میلیارد تومان هم خوم می گذارم و تیم آیندگان را تا پلی آف لیگ برتر می رسانم چون می دانم با جوانان این استان می توان کارهای بزرگی انجام داد. 
رضایی گفت:  افتخارم این است که تعدادی از  نیروی بومی را در تیم آیندگان جمع کرده ایم  و امروز به خود می بالم که چهار بازیکن آیندگان پیشنهاد لیگ برتر دارند. 
وی بیان داشت: امیدوارم مسئولان نیم نگاهی به تیم آیندگان داشته باشند زیرا این جوانان تشنه پیروزی و موفقیت هستند و تنها به حمایت نیاز دارند، بودجه امسال آیندگان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است و با این بودجه توانستیم میان قدرت های کشور تا یک قدمی لیگ برتر پیش برویم.
مدیر عامل باشگاه آیندگان هرمزگان گفت: اگر حمایت هرچند کوچک از مسئولان ببینم یا بشنوم قول لیگ برتری شدن را می دهم و با قدرت به کارم ادامه می دهم.
قرار است ۱۰ میلیارد تومان برای خرید امتیاز لیگ یک فوتبال هزینه شود، کاش دو میلیارد هم در بخش فوتسال که پر از استعداد و هوادار در هرمزگان وجود دارد، هزینه شود زیرا راه دوری نمی رود. در پایان این مراسم از خبرنگاران ورزشی استان توسط مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان تقدیر به عمل آمد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها