فوتسال نوجوانان جام سردار سلیمانی

فولاد هرمزگان بر سکوی قهرمانی ایستاد 



مسابقات فوتسال نوجوانان ، جام شهید سردار سلیمانی شهرستان بندرعباس با شناخت تیم قهرمان به پایان رسید‌.
به گزارش صبح ساحل،  از سوی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس و کمیته فوتسال یک دوره مسابقات فوتسال نوجوانان تحت عنوان جام شهید سردار سلیمانی با حضور ۸ تیم در سالن چند منظوره اروند بندرعباس برگزار شد. در این مسابقات تیم های فولاد ، اتحاد سرخون ، شهدای قائم و شهید پالاهنگ در گروه اول و تیم های خواجه عطاء ، شهسوار کربلا ، یادآورغدیر و نایبند در گروه دوم با هم به رقابت پرداختند.
در پایان بازی مرحله مقدماتی چهار تیم فولاد به عنوان تیم اول و شهدای قائم به عنوان تیم دوم از گروه اول و تیم های خواجه عطاء بندرعباس به عنوان تیم نخست و شهسوار کربلا به عنوان تیم دوم از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.  در اولین بازی مرحله نیمه نهایی فولاد هرمزگان موفق شد چهار بر صفر تیم شهسوار کربلا را از پیش رو بردارد و فینالیست شود. در دومین بازی مرحله نیمه نهایی تیم خواجه عطاء بندرعباس در یک بازی نزدیک سه بر دو تیم شهدای قائم را شکست داد تا حریف تیم فولاد در بازی فینال باشد.
در بازی رده‌بندی تیم شهدای قائم سه بر دو تیم شهسوار کربلا را برد و سوم شد و در دیدار فینال هم تیم  فولاد هرمزگان چهار بر دو خواجه عطاء را شکست داد و عنوان قهرمانی را کسب کرد. در پایان این مسابقات محمود حمزه پور از فولاد و بنيامين فولادی از خواجه عطاء به عنوان مربیان برتر انتخاب شدند. اعظيم سنگرزاده از خواجه عطاء آقای گل شد. فنی ترين بازيكن نجيب روان از تیم خواجه عطاء شناخته شد و بهترين دروازبان تورنمنت شايان راه خفته از باشگاه فولاد هرمزگان انتخاب شد.
  فولاد هرمزگان بر سکوی قهرمانی ایستاد 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها