لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور 

خلیج‌فارس میناب به دیدار ایمان سبز شیراز می رود 



تیم خلیج فارس میناب در هفته چهاردهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در شیراز به دیدار تیم ایمان سبز می رود.
به گزارش صبح ساحل،  در هفته چهاردهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور قرمزپوشان مینابی در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با تیم ایمان سبز بازی خواهند کرد. شاگردان اکبر رستمی در تیم خلیج فارس میناب در هفته گذشته در خانه مقابل تیم سپاهان نوین ایذه با نتیجه یک یک متوقف شدند و نتوانستند جایگاه نهمی خودشان را در جدول رده‌بندی گروه سوم بهبود ببخشند. دیدارهای این هفته لیگ دسته سوم از فردا دوشنبه بیست و هشتم تیرماه آغاز می شود اما تیم خلیج‌فارس میناب  سه شنبه بیست و نهم  تیرماه با ایمان سبز شیراز بازی می کند. 
در جدول رده رده‌بندی گروه سوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شیرازی با ۱۸ امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌ بندی ایستاده است.  در سایر دیدارهای گروه سوم استقلال در بازی های فردا دوشنبه ، تیم صنعت ابریشم اصفهان میزبان تیم استقلال شوش می باشد. سپاهان نوین اصفهان از تیم خلیج‌فارس بندر ماهشهر میزبانی می کند و تیم فرهنگ رامهرمز در خانه به دیدار ون پارس اصفهان می رود. در دیگر بازی سه شنبه و همزمان با بازی خلیج فارس میناب تیم سپاهان نوین ایذه میزبان تیم یزد لوله می باشد.
تا پایان بازی های هفته سیزدهم در گروه سوم تیم  ون پارس اصفهان با ۲۸ امتیاز در مکان نخست ایستاده است. تیم خلیج فارس بندر ماهشهر با ۲۵ امتیاز در مکان دوم قرار گرفته است. سپاهان نوین اصفهان با ۲۱  امتیاز سوم است .‌تیم های سپاهان نوین ایذه و ایمان سبز شیراز با ۱۸ امتیاز و تفاضل گل در  مکان های چهارم و پنجم هستند. یزد لوله با ۱۷ امتیاز ششم، استقلال شوش با ۱۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر هفتم، فرهنگ رامهرمز با ۱۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر هشتم، خلیج فارس میناب با ۱۳ امتیاز نهم و صنعت ابریشم اصفهان با ۹ امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی ایستاده است.  
لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۳۰ تیم در سه گروه در حال برگزار ی است و تیم خلیج فارس میناب در گروه سوم با تيم های سپاهان نوین اصفهان ، ون پارس نقش جهان اصفهان، صنعت ابریشم اصفهان ، استقلال شوش ، خلیج فارس بندرماهشهر ، فرهنگ رامهرمز ، سپاهان نوین ایذه ، یزد لوله و ایمان سبز شیراز هم گروه است. مسابقات این مرحله  به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان مسابقات در مجموع چهار تیم جواز حضور در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور را کسب خواهند کرد. 
سه تیم از این چهار تیم، تیم های اول هر گروه خواهند بود و به صورت مستقیم صعود خواهند کرد. این مسابقات دو مرحله پلی آف خواهد داشت که تیم ها در این مرحله نیز رقبای خود را از طریق قرعه کشی خواهند شناخت.  ابتدا در مرحله پلی آف اول تیم های دوم هر گروه با بهترین تیم سوم جداول سه گانه از لحاظ امتیازی به صورت رفت و برگشت به رقابت خواهند پرداخت که در نهایت تیم های برنده در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با صعود به مرحله نهایی پلی آف دیدارهای این مرحله را به صورت رفت و برگشت برگزار می کند تا نهایتا برنده مجموع دو دیدار رفت و برگشت به عنوان تیم چهارم به لیگ دسته دوم صعود کند. زمان پایانی مسابقات این مرحله اواخر مردادماه یا اوایل شهریور ماه سال جاری خواهد بود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها