لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور 

شهرداری بندرعباس فردا در ساری به میدان می رود



هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور فردا دوشنبه بیست و هشتم تیرماه برگزار خواهد شد. 
به گزارش صبح ساحل،  دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی برگزار خواهد شد. تیم شهرداری بندرعباس که در هفته نخست در خانه مغلوب تیم گلساپوش یزد شد و در هفته دوم با قرعه استراحت روبرو شده بود در هفته سوم به ساری می رود تا با شهریار این شهر دیدار  کند. سیدحسین علوی کیا ،  مرتضی اکبری ،  محمدباقری و  بهنام حاجی حسینی داوران این بازی هستند ‌ و ناظر داوری هم حسین بهزادی است.  پارس جنوبی بوشهر در خانه با فرش حداد اصفهان دیدار می کند.
مهدی قربانفکر داور هرمزگانی به همراه محمدرضا مجدالدین ،  عیسی بوعذار و علیرضا زارع داوران این بازی هستند. ناظر داوری این دیدار  علی شریفات می باشد.  ایفا اردکان در دربی استان یزد با مقاومت گلساپوش بازی می کند. حسام عرب ،  شهریار اسماعیل زاده ، حسین نوروزی و  مجید رحیمی خو کار قضاوت این بازی را بر عهده دارند و ناظر داوری هم  محمدبنی مهد کیوانی است. سپاهان سمنان از تیم  شاهین خزر رودسر میزبانی می کند. حمید مقدم متین ، محمدرضا قلی پور ،  امید خزایی و  جواد فلاحی داوران و محمدعلی اسحاقیان ناظر داوری این بازی می باشد. 
در هفته سوم در گروه اول تیم پاس گناوه و در گروه دوم  تیم دریانوردان بوشهر با قرعه استراحت روبرو شده اند. آمار مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی هم این گونه است که سه پیروزی مستقیم به دست آمد و یک بازی هم نتیجه آن در ضربات پنالتی مشخص شد. دو پیروزی برای تیم های میزبان و دو پیروزی هم تیم های مهمان کسب کردند. گل های رد و بدل شده در هفته دوم  ۲۷ گل که ۱۳ گل میزبان ها و ۱۴ گل تیم های مهمان به ثمر رساندند. بهترین خط حمله با شش گل زده را مقاومت گلساپوش یزد و پارس جنوبی بوشهر و بهترین خط دفاع را ایفا اردکان با یک گل خورده در هفته دوم به خود اختصاص دادند. ضعیف ترین خط حمله را در هفته دوم  تیم دریانوردان بوشهر و ضعیف ترین خط دفاع را تیم های شهریار ساری و شاهین خزر رودسر با شش گل از آن خود کردند. تا پایان هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور در گروه اول تیم های پارس جنوبی بوشهر، فرش حداد اصفهان، پاس گناوه، سپاهان سمنان و شاهین خزر رودسر در مکان های اول تا پنجم ایستاده اند و در گروه دوم تیم های مقاومت گلساپوش یزد،  ایفا اردکان، دریانوردان بوشهر، شهریار ساری و شهرداری بندرعباس اول تا پنجم هستند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها