فوت مامور برق در بارندگی‌های هرمزگان/ بیش از 2میلیارد تومان به زیرساخت‌های استان خسارت وارد شده‌است



مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: به‎‌علت بارندگی‌های روز‌های اخیر در هرمزگان، تاکنون ۲۵ میلیارد ریال به زیرساخت‌های استان خسارت وارد شده است.

به گزارش صبح ساحل، «مهرداد حسن زاده»، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه عمده این خسارت‌ها را در بخش‌های راه، تاسیسات آب و برق است، گفت: نزدیک به ۳۸۰ کیلومتر راه روستایی در استان به‌ویژه در میناب و حاجی آباد و یک دهنه پل در بخش مرکزی سیریک تخریب شده است.

وی افزود: خسارت‌های وارد شده به تاسیسات برق عمدتاً در میناب و بشاگرد بوده است و تخریب، آب بردگی لوله‌های آب شرب و آبشخورر دام نیز عمدتاً در شهرستان‌های میناب، بشاگرد و حاجی آباد رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از فوت یک مامور شرکت برق بندرعباس خبر داد و گفت: وی در حین انجام ماموریت و رفع قطعی برق در بخش شمیل بندرعباس جان خود را از دست داد.

راه‌های برخی روستا‌ها هم به گفته مهرداد حسن زاده مسدود شده و اکنون به علت طغیان رودخانه کُر راه ارتباطی دشت کوران بخش فین مسدود است.

وی اضافه کرد: راه روستایی گوهران در شهرستان بشاگرد نیز به علت طغیان رودخانه گابریک مسدود است و پس از پس از فروکش کردن آب رودخانه ها، مسیر‌های مسدود شده بازگشایی می‌شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها