تعطیلی گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در هرمزگان تا پایان هفته



سخنگوی ستاد استانی کرونا هرمزگان گفت: باتوجه به وضعیت بحرانی و قرمز کرونایی در بیشتر مناطق استان گروه های شغلی ۲، سه و چهار تا پایان هفته همچنان تعطیل است.

 

به گزارش صبح ساحل، علی رئوفی در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا افزود: دستگاه های اجرایی در شهرهای قرمز کرونایی هرمزگان با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد و نماز جمعه هم در این مناطق برگزار نمی‌شود.


وی بیان کرد: همچنین با توجه به وضعیت حاد کرونایی هرمزگان درخواست تعطیلی یک هفته ای استان به ستاد ملی کرونا مجدد جهت بررسی و اعلام نظر ارسال شده است.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی در استان هم با توجه به نقش مهم و بسزایی که در شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا و غربالگری دارد، همچنان  با امکانات بسیج با قوت تداوم دارد.


سخنگوی ستاد استانی کرونا هرمزگان از مردم استان خواست: با توجه به سرایت ویروس دلتای هندی به اغلب مناطق استان برای حفظ سلامتی خود و همنوعان تا جایی که امکان دارد از مراجعه حضوری به دستگاه های اجرایی در هفته جاری خودداری کنند تا از گسترش هرچه بیشتر ویروس در سطح استان پیشگیری شود.

 

افراد ۴۸ سال به بالا در هرمزگان برای تزریق واکسن اقدام کنند

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت واکسیناسیون سریع افراد ۴۸ سال به بالا گفت: فرمانداران با بسیج امکانات این افراد را برای دریافت هرچه سریع‌تر واکسن ترغیب کنند تا شاهد کاهش آمار بستری ها و فوتی ها در سنین بالا باشیم و ایمنی نسبی در سطح استان حاکم شود.


رئوفی افزود: واکسیناسیون نقش بسزایی در کاهش آمار مرگ و میر کرونا دارد و مطالعات علمی بر این مهم صحه گذاشته است.


جانشین رییس ستاد استانی مقابله با کرونای هرمزگان افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان از ظرفیت صداوسیما و رسانه های جمعی برای ترغیب مردم به تزریق واکسن جهت ایجاد ایمنی نسبی در استان بهره گیرد.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها