همتی:

شرکت‌های فعال در هرمزگان باید مالیات خود را در استان واریز کنند



استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت پرداخت مالیات در استان و تاثیر آن در توسعه زیرساخت ها، گفت: برای افزایش درآمد استان، شرکت های فعال در استان به ویژه صنایع بزرگ باید مالیات و مالیات بر ارزش افزوده خود را در هرمزگان واریز کنند.

 

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی در نشست مشترک با امیدعلی پارسا رییس سازمان امور مالیاتی کشور که با حضور پنج نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: پرداخت مالیات در استان می تواند به افزایش درآمدهای استان و هزینه آن در بخش توسعه زیرساخت های مختلف بیانجامد.

استاندار هرمزگان با تاکید بر پیگیری جدی این مطالبه‌ عمومی، از رییس سازمان امور مالیاتی کشور خواست شرکت های مذکور را موظف به ارائه گزارش پرداخت مالیات و مالیات بر ارزش افزوده کند.

همتی تصریح کرد: معتقدیم باید طبق قانون کارها انجام شود و قانون تأکید دارد واحدها و بنگاه های اقتصادی در محل فعالیت مالیات خود را بپردازند، بنابراین به دنبال تحقق این حُکم قانونی بوده و تفسیرهای متفاوتی که از قانون وجود دارد باید به تبدیل به تفسیر واحد شده تا به یک تصمیم مناسب برسیم.

 

پیش از این در تیرماه نیز استاندار هرمزگان و منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و همچنین مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصاد و دارایی هرمزگان دیداری با رییس سازمان امور مالیاتی کشور داشته و این مورد را پیگیری و مقرر شده بود اقدامات عملیاتی انجام شود.

انتظار می رود با حضور پنج نماینده هرمزگان و مقام عالی اجرایی استان این مطالبه عمومی به مرحله اجرایی شدن آن نزدیک شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها