زمان واریز یارانه معیشتی اعلام شد



در روز یکشنبه هفته آینده یعنی ۱۰ مرداد، بیست و سومین مرحله یارانه معیشتی بنزین به حساب سرپرستان خانوار ۶۰ میلیون نفر واریز می‌شود.

 
به گزارش صبح ساحل و به نوشته تجارت نیوز، اولین واریزی مرداد در چند روز آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. این مرحله بیست و یکمین مرحله از واریز یارانه معیشتی بنزین است.

این یارانه به طور منظم ساعت ۲۴ روز دهم هر ماه پرداخت می‌شود که در این ماه نیز در روز یکشنبه هفته آینده ۱۰ مرداد واریز می‌شود.

واریز یارانه از آذر سال ۹۸ و پس از افزایش قیمت ۲۰۰ درصدی بنزین مصوب شد. در واقع دولت قیمت انرژی را بالا برد و اعلام کرد که از منابع حاصل از افزایش قیمت حامل‌های انرژی یارانه پرداخت می‌کند.

قرار شد هر ماه لیست یارانه‌بگیران به‌روزرسانی شود و در حال حاضر ۶۰ میلیون نفر این یارانه را دریافت می‌کنند. این یارانه به حساب تک به تک افراد واریز نمی‌شود، بلکه تمام یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

در پاییز قبل حدود هفت میلیون خانواری که یارانه معیشتی می‌گیرند مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا را دریافت کردند. این وام به پشتوانه یارانه معیشتی پرداخت شد و قرار بود اقساط آن از این یارانه ماهانه کسر شود.

هفتمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی ازحساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت نموده‌اند کسر می‌شود.

پس از واریز یارانه معیشتی نوبت به واریز یارانه نقدی می‌رسد. واریز یارانه نقدی نیز به صورت منظم در روز بیستم هر ماه انجام می‌شود. پرداخت این یارانه دو هفته بعد انجام می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها