۵ دانش آموز هرمزگانی به مرحله نهایی المپیاد علمی راه‌یافتند



پنج دانش آموز هرمزگانی به مرحله نهائی المپیاد علمی کشور راه یافتند. 

  

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: این دانش آموزان به اردوی نهایی و مرحله سوم المپیاد‌های علوم زمین، کامپیوتر، فیزیک، اقتصاد و مدیریت و المپیاد تفکر و کارآفرینی راه یافتند.
ایرج بیت اللهی افزود: ثنا نصیری از دبیرستان فرزانگان دو در رشته اقتصاد و مدیریت، سپنتا اسکندری نسب در المپیاد فیزیک، نیما جهان پناه در رشته کامپیوتر هر دو از دبیرستان استعداد‌های درخشان شهید حقانی، دانیال مهربان در رشته تفکر و کارآفرینی از دبیرستان غیردولتی عالی و سبحان عیسائی در المپیاد علوم زمین از دبیرستان استعداد‌های درخشان اسدپور به مرحله نهایی المپیاد علمی دانش آموزان راه پیدا کردند.

وی گفت: دانش آموزان در مرحله نهایی تابستانه، دوره‌های آموزشی خود را بصورت آنلاین می‌گذرانند و سپس برای کسب مدال اول تا سوم در آزمون نهایی شرکت می‌کنند.
به گفته بیت اللهی در سال تحصیلی ۱۴۰۰ -۱۳۹۹ تعداد هزار و ۴۷ دانش آموز در المپیاد‌های علمی شرکت کردند که از این تعداد ۱۲۷ نفر به مرحله دوم راه یافتند.
دانش آموزان هرمزگانی سه سال متوالی توانسته اند به مرحله نهائی المپیاد‌های علمی کشور که از معتبر‌ترین المپیاد‌های علمی است، راه یابند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها