«تیماس»، نامزد تصدی شهرداری بندرعباس؛

برج فانوس می‌سازم؛ ایجاد متروبوس برای حل معضل ترافیک


نویسنده: صبح ساحل

«علی تیماس» نامزد تصدی شهرداری بندرعباس، امروز 17 مرداد ماه با حضور در جلسه علنی شورای شهر بندرعباس به ارائه  برنامه‌های خود پرداخت. گزیده از اظهارات تیماس در ادامه آمده است.

بیوگرافی

متولد حسین آباد حسن لنگی بخش تخت هستم، دانشجوی دکتری تخصصی الکترونیک، جانباز جبهه‌های جنگ انقلاب اسلامی. فعال رسانه‌ای و مدیر مسئول نشریه محلی، مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن استان.

بندرعباس نماد شهری می‌خواهد

+شهردار به عنوان عضو دوازدهم شورای شهر بندرعباس باید پیگیر برنامه‌هایی باشد که اعضای شورا قول حل آن را به مردم داده‌اند.

+ایجاد یک نماد اختصاصی مناسب و معرف شهر بندرعباس، شهرهای بزرگ دنیا دارای نماد هستند. شما فرانسه را با برج ایفل می‌شناسید، مسکو با کاخ کرملین، تهران میدان آزادی، اصفهان سی و سه پل را دارد. اما نماد بندرعباس چیست؟پیشنهاد این است که ما به فکر نماد باشیم مثلا یک برج فانوس، یا الهام گرفته از بادگیرها منطقه. اگر کسی قبول نکرد این برج را بسازد {سرمایه گذاری نشد} من خودم این برج را می‌سازم.

+ایجاد متروبوس {خط سریع السیر اتوبوس} برای حل مشکل ترافیک شهر. در بندرعباس مترو عملا عملیاتی نمی‌شود. اگر در این بخش سرمایه گذاری کنیم هزینه خود را بدست می آورد. متروبوس  50 درصد مشکلات ترافیک ما را حل می کند. میتوانیم در قالب یک شرکت سهامی عام این را انجام دهیم. این یکی از اولویت‌های اول من است. 

 +اختصاص کشتی تفریحی برای جذب گردشگر و انجام مراسمات ازدواج در کشتی‌های تفریحی، ایجاد تله کابین در شهر از دیگر برنامه‌های گفته شده است. 

+استفاده از ظرفیت رسانه‌ها

+برای بافت فرسوده چند راهکار داریم که یکی الگوبرداری از شهر تهران و جلب رضایت مردم آن منطقه است. 

+تکلیف متولی فاضلاب شهری باید مشخص شود که با شهرداری است یا آبفا. ما می توانیم برای فضای سبز استفاده کنیم و مازادش را برای صنایع بفروشیم.

منتشر شده: 2
مریم
۱۹ امرداد ۱۴۰۰
کاملا حرفشون شدنی هست اما در فکر خیلی ها نمیگنجد
بهمن
۱۷ امرداد ۱۴۰۰
امروز مطلع شدم تبریک میگم
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها