واکسیناسیون کرونا در روستاها و برخی شهرهای هرمزگان به متولدین ۱۳۶۵ رسید



سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: واکسیناسیون کرونا در همه روستاهای هرمزگان و شهرستان‌های پارسیان، بستک، سیریک و بشاگرد به متولدین ۱۳۶۵ به قبل رسید

      

به گزارش صبح ساحل، فاطمه نوروزیان صبح امروز (۷ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در استان هرمزگان جان باختند.

وی با اشاره به مرگ  ۲۰مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در هرمزگان، خاطرنشان کرد: شمار جانباختگان مبتلا به کرونا در هرمزگان به دو هزار و ۱۴۶ نفر رسید.

نوروزیان با بیان اینکه با بستری شدن ۱۲۱ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار کل بستری‌ها به ۸۶۵ نفر رسید، تصریح کرد: اکنون ۱۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۸ نفر از آن‌ها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تأکید بر اینکه براساس اعلام سامانه ماسک ۵ شهرستان هرمزگان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند، اضافه کرد: شهرستان‌های ابوموسی، بشاگرد و جزیره هرمز درحالت زرد کرونایی و شهرستان‌های پارسیان، سیریک، حاجی آباد و جزیره کیش در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون کرونا در همه روستاهای هرمزگان و شهرستان‌های پارسیان، بستک، سیریک و بشاگرد به متولدان ۱۳۶۵ به قبل رسید، اضافه کرد: واکسیناسیون کرونا درهمه روستاهای هرمزگان و شهرستان‌های پارسیان، بستک، سیریک و بشاگرد به متولدان ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۵ رسید و متقاضیان دریافت واکسن در این مناطق بدون نیاز به نام نویسی، باید منتظر تماس تلفنی کارشناسان بهداشتی باشند.

نوروزیان با بیان اینکه واکسیناسیون متولدان ۱۳۶۰ و قبل از آن نیز در شهرهای بندرعباس، رودان، میناب، حاجی آباد، بندرلنگه و قشم که مراکز تجمیعی دارند، همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: متقاضیان این گروه سنی باید درسامانه سلامت به نشانی salamat.gov.ir نام نویسی و پس از دریافت پیامک به مراکز تزریق مراجعه کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۵۹۸ هزار نفر در استان حداقل یک دوز از واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

    

منبع:ایسنا

منتشر شده: 1
صفری
۷ شهریور ۱۴۰۰
از کی گفتین دانشجو ها رو میزنید ولی هیچ خبری نیست چرا پس؟؟!!
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها