پس از پیگیری دادستان مرکز هرمزگان به موضوع شناسنامه نداشتن خانواده جعفرآبادی؛

دادستانی از مطالبه‌گری خبرنگار صبح ساحل تقدیر و تشکر کرد



روز گذشته، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از اعزام تیم ویژه برای حل مشکل شناسنامه خانواده‌ای از اهالی روستای جعفرآباد از توابع دهستان چراغ آباد بخش توکهور خبر داد و از «بهرام رضایی»، خبرنگار صبح ساحل بابت مطالبه‌گری و دغدغه‌مندی وی بابت این موضوع، قدرانی کرد.

به گزارش صبح ساحل، «مجتبی قهرمانی»، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با بیان اینکه پیش از این، موضوع عدم صدور شناسنامه برای اعضای این خانواده در ادارات مختلف بررسی و روند آن طولانی شده و تاکنون به نتیجه نرسیده است، از تشکیل تیم ویژه‌ای ، متشکل از ادارات و دستگاه های مرتبط با موضوع از جمله اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان به منظور تسریع در حل مشکلات و موانع به وجود آمده برای اهالی روستای فوق و چند نقطه دیگر استان خبر داد. وی در ادامه افزود: به علت عدم احراز هویت و نداشتن شناسنامه، اعضای این خانواده از دریافت برخی خدمات آموزشی، رفاهی و درمانی محروم شده اند که همین موضوع ضرورت تسریع در مراحل قانونی برای حل موضوع را اجتناب ناپذیر می سازد. 

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: در راستای صیانت از حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قوانین، با صدور دستور قضایی، اعضای این تیم ویژه مکلف هستند جهت بررسی دقیق و کارشناسی علل عدم صدور شناسنامه برای اعضای این خانواده و تسریع در حل مشکل آنها ظرف چند روز اقدام نمایند. قهرمانی همچنین اضافه کرد: با توجه به مشکل اعضای این خانواده برای ایاب و ذهاب و پیگیری امور مربوط به اوراق هویت خود، مسئولان مربوطه با حضور در محل سکونت آنها به مطالباتشان رسیدگی می کنند.

 

     

  ورود مدعی العموم به موضوع شناسنامه نداشتن خانواده جعفرآبادی/ دادستانی از خبرنگار صبح ساحل تقدیر و تشکر کرد

   

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در پایان با اشاره به جایگاه مهم استفاده از ظرفیت عظیم نظارت مردمی در حسن اجرای قوانین، از اقدام به موقع خبرنگار صبح ساحل که با انعکاس مشکل به وجود آمده برای اعضای این خانواده، موجب تسریع پیگیری ها در این خصوص شد، تقدیر و تشکر کرد. وی  گفت: پیگیری مطالبات مردمی از طریق مبادی قانونی و دستگاه‌های مسئول، نقش مهمی در رفع مشکلات ایفا می نماید و از اینرو اقدام این خبرنگار وظیفه شناس، نشانه تعهد و درخور تحسین است.

«بهرام رضایی»، صاحب امتیاز سیمای مکران و نماینده روزنامه صبح ساحل در شرق هرمزگان است. صبح ساحل از مطالبه‌گری ایشان  تشکر می‌کند.

منتشر شده: 1
حسین
۱۰ شهریور ۱۴۰۰
سلام‌احسنت‌به‌ای‌مرد‌‌..که‌تو‌فکر‌مردم‌محروم‌‌هستند‌ خداوند‌پاداش‌ایشان‌خواهد‌داد‌درود.درود????????
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها