انتقال امتیاز تیم بسکتبال شهرداری به باشگاه صنایع؛ تیم فوتبال شهرداری بندرعباس ابقا شد


نویسنده: صبح ساحل

جلسه هفتم شورای شهر با دستور کار تصمیم‌گیری درباره تیم‌داری شهرداری بندرعباس عصر امروز ۱۶ شهریور برگزار شد.
 به گزارش صبح ساحل؛ "حسن سالاری"، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس گفت: کمیسیون پس از بررسی موضوع تیم داری شهرداری بندرعباس موافق تیم داری این نهاد در رشته‌های فوتبال ساحلی آقایان_ بانوان و فوتبال بزرگسالان به مدت یک فصل است.
وی افزود: همچنین کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس با انتقال امتیاز تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس به باشگاه پشتیبان صنایع موافق است.
پس از رای گیری‌ در صحن شورای شهر بندرعباس، این تصمیم با حداکثر آرا (۱۱ رای مثبت) تصویب شد.
"عبدالرضا حیدری سراجی" عضو شورای شهر درخصوص ابقا یا عدم ابقا تیم شهرداری گفت: اگر قرار است تیم فوتبال ماندگار باشد با رویکرد فعلی تصمیم درستی نیست. کارگروهی تشکیل دهید که با جدیت این تیم را مدیریت کنند. من فکر میکنم خیلی‌ها در این رابطه دنبال منافع مالی هستند. 
"اسماعیل بواشه" عضو شورای شهر در ادامه‌ بیان کرد: همه می‌دانیم تیم‌داری شهرداری موفق نبوده است. جای بسی تاسف دارد که تا امروز نتوانستیم تیم‌داری درستی کنیم. با این شیوه تیم‌داری شهرداری مخالف هستم. الان مربیان فوتبال پایه ما طلبکار هستند. ما میتوانستم در فوتبال پایه کارهایی انجام دهیم که به اینجا نرسیم. 
وی در ادامه به طرح مشکلات و ضعف‌های شهرداری در تیم‌داری پرداخت و افزود: اگر قرار باشد تیمی داشته باشیم که بومی ها نباشند و رشدی هم نداشته باشد فایده ندارد.
وی با بیان اینکه قصدمان این است که هزینه‌ای را از گردن شهرداری برداریم و سالن ورزشی در محلات کم برخوردار ایجاد کنیم، افزود: افراد منفعت طلب به دنبال این هستند که فضا را ملتهب کنند. همه‌ی اعضای شورا طرفدار ورزش و فوتبال هستند. فوتبال در شهر بندرعباس می ماند. یک فرصت یکساله به شهرداری برای مدیریت تیم می‌دهیم. ساختار تیم شهرداری باید تغییر کند. اگر میتوانید حمایت مالی کنید تیم را نگه دارید. در حال حاضر این تیم بجز مطالبات مربیان پایه، یک‌میلیارد تومان بدهی دارد. به این موارد توجه کنیدو به آنها بها بدید.
 
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها