رئیس هیات فوتبال جاسک خبر داد:

لیگ های  فوتبال را در دو دسته  برگزار می کنیم



مسابقات فوتبال شهرستان جاسک در دسته های لیگ برتر و لیگ  یک برگزار می شود.

    

به گزارش صبح ساحل ، علی عنبری رئیس هیات فوتبال شهرستان جاسک بیان داشت: امسال لیگ فوتبال جاسک نسبت به سال های گذشته متفاوت تربرگزار می شود.
وی گفت: هدف هیات فوتبال جاسک در برگزاری مسابقات تحرک ، پویایی ،نشاط و متحول کردن فوتبال است که به همین خاطر  تصمیم گرفته ایم لیگ های فوتبال جاسک را در دسته های لیگ برتر و لیگ یک برگزار کنیم.
رئیس هیات فوتبال جاسک گفت: به منظور جلوگیری از انصراف های متوالی در مسابقات فوتبال جاسک که موجب بی انگیزگی تیم ها می شود و حق بعضی از تیم ها ضایع می شود لیگ شهرستان را در سال جاری با یک شکل متفاوت برگزار می کنیم و امیدوارم که این شیوه برای فوتبال شهرستان موثر باشد.‌
عنبری بیان داشت: به همین منظور تیم ها را دسته بندی کردیم که برای نخستین بار لیگ جاسک را با این شکل برگزار خواهیم کرد و قطعا کمک بزرگی برای رشد ، توسعه و بالندگی فوتبال شهرستان خواهد بود.
وی گفت : لیگ برتر شامل تیم های اتحاد روستایی ، ملوان بحل ، طوفان بونجی ، اروند ، اتحاد نوین ، دریادلان ، ذوالفقار و ایثارگران و تیم های لیگ یک را هم  وحدت جاسک کهنه ، امید شهرداری ، مقاومت ، ملوان مکران ، وحدت ، اتحاد شرق ، قهرمان بخش لیردف و بخش مرکزی تشکیل می دهند.
رئیس هیات فوتبال جاسک همچنین خاطر نشان کرد: در این خصوص با هیچ تیم و باشگاهی تعارف نداریم و هیات  فوتبال تصمیم خود را گرفته است  و باشگاه های تحت پوشش این هیات هر چه زودتر  نسبت به تشکیل و تکمیل پرونده های خودشان و تحویل دادن  به هیات اقدام نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها