با حضور معاون  امور ورزشی  برگزار شد:

دومین جلسه نواب روسای بانوان هیات های ورزشی



دومین جلسه نواب روسای بانوان هیئت های ورزشی هرمزگان با حضور خادمی معاون امور ورزشی ، فاطمه مرادی معاون ورزش بانوان، رضایی ملک رئیس حراست اداره کل و فکور مسئول بازرسی اداره کل ورزش و جوانان در  سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزارشد.

    

به گزارش صبح ساحل،  فاطمه مرادی معاون ورزش بانوان در این نشست ضمن تشکر از حمایت های مدیر کل در حوزه ورزش بانوان از هیات های ورزشی استان و شهرستان ها و قدردانی از عملکردنواب روسای هیات ورزشی استان با تاکید بر استعداد و توانمندی و ظرفیت های بانوان استان هرمزگان در همه عرصه ها به ویژه ورزش خواستار برنامه ریزی منسجم تر در دوران کرونا برای ورزشکاران و مربیان و حضور پر قدرت دختران هرمزگانی در المپیاد استعدادهای برتر کشور شد تا بتوانند با رعایت نکات بهداشتی به تمرینات خود بپردازند که از لحاظ جسمی و روحی آسیب نبینند.
وی بیان داشت : المپیاد فرصت مناسبی برای شکوفایی استعدادهای بالقوه است که دختران هرمزگانی افتخار آفرینی کنند و نام هرمزگان در این رقابت ها بدرخشد.
فاطمه مرادی گفت : نواب روساهای بانوان باید  در جهت رشد و توسعه بهتر رشته های ورزشی استان و شهرستانها با هم‌ ارتباط فعال و خوبی داشته باشند و طرح های ابلاغی وزارت را با برنامه ریزی که از سوی کارشناسان حوزه بانوان انجام شده در شش ماه دوم سال به صورت گسترده اجرا کنند.
در پایان این جلسه از زحمات نواب روسای هیات ورزشی برتر در سال ۹۹ و مسئول آموزش اداره کل ورزش و جوانان تجلیل شد.
لازم به ذکراست، در این نشست نواب روسای هیئت های ورزشی اسکیت، بیماران خاص ، دوچرخه سواری ، فوتبال، کاراته ، هندبال، تیراندازی بسکتبال و شطرنج استان هرمزگان حضور داشتند.

دومین جلسه نواب روسای بانوان هیات های ورزشی

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها