رئیس هیات فوتبال سیریک خبر داد:

حضور۵۴ تيم در شش رده سنی فوتبال و فوتسال



رئيس هيات فوتبال سيريک گفت: جلسه برنامه ريزی و قرعه كشی مسابقات فوتسال و فوتبال اين شهرستان در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزارشد.

    

به گزارش صبح ساحل،  مهرداد احمدی در نشست با سرپرستان تيم های شركت كننده در اين مسابقات اظهار داشت: لازمه توسعه در فوتبال شهرستان وحدت و همدلی كل خانواده فوتبال است و همه بايد برای رسيدن به نقطه مطلوب تلاش نماييم.
وی اظهارداشت: شيوع ويروس كرونا لطمه جبران ناپذيری را به فوتبال وارد كرد و بايد در اين شرايط كرونايی با رعايت پروتكل های بهداشتی ضمن سلامت ورزشكاران به دنبال برگزاری ليگ های با كيفتی باشيم.
رئيس هيات فوتبال شهرستان سيريک مطرح كرد: از سال گذشته تفكيك سازی ليگ  فوتبال شهرستان زده شد و  هم اكنون در ليگ برتر ١٠ تيم و در ليگ دسته يكم ۹  تيم حضور دارد.
احمدی ادامه داد: قريب به ۵۴ تيم در رده ليگ های دسته يک فوتبال، برتر فوتسال ونونهالان، نوجوانان، جوانان و اميد در فصل مسابقاتی  ۱۴۰۰ شركت و مسابقات آنان به زودی آغاز خواهدشد. مهرداد احمدی اضافه كرد: هيات فوتبال سيريک تنها هياتی است كه در سطح استان از ثبت تا صدور كارت شركت در مسابقات در آن به صورت آنلاين و الكترونيكی انجام می شود.
رئيس هيات فوتبال شهرستان سيريک بيان كرد: ليگ دسته يک  فوتبال شهرستان پانزدهم مهر ماه با حضور تيم های ميلاد، شاداب كنارجو، دودر، طوفان طاهرویی، كلاوی، گروگ، دهياری گونمردی و اميد سرزه آغاز خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها