لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های هرمزگان:

چهار تیم به صورت مجتمع  با هم رقابت می کنند



قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی استان در محل دفتر هیات فوتبال استان برگزارشد.

    

به گزارش صبح ساحل،   قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های هرمزگان  با حضور اصغر معماری دبیر هیات فو تبال استان ،  حمید رضایی رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی ، مهدی جعفری مسوول برگزاری مسابقات و سرپرستان تیم ها در محل هیات فوتبال برگزار شد.
در این مراسم دبیر هیات فوتبال از شهرستان های که به فوتبال ساحلی اهمیت می دهند تشکر کرد و گفت: تمام سعی خودمان را خواهیم کرد تا فوتبال ساحلی هرمزگان به قطب فوتبال ساحلی کشور در آید.
حمیدرضایی رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هم  در مورد برنامه های کمیته ساحلی و ورودی مسابقات مطالبی بیان نمود. وی اظهار داشت : فوتبال ساحلی در استان هرمزگان جایگاه خوبی دارد و جوانان زیادی به این رشته ورزشی علاقمند هستند. 
مهدی جعفری مسول برگزاری مسابقات هم در این جلسه در مورد چگونگی برگزاری مسابقات توضحیات لازم را دادند و مقرر شد مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های هرمزگان در یک گروه به صورت  مجتمع  رفت و برگشت برگزار شود. وی گفت: این مسابقات در بندرعباس باحضور تیم های نماینده بندرعباس ، طوفان طاهروئیه سیریک ، کیمیاجاسک ، فجر بشاگرد برگزار می شود. جعفری بیان داشت: مسابقات در دهه آخر مهرماه تا اویل آبانماه برگزار خواهد شد و تیم ها موظف هستند مدارک خود را تا سوم مهرماه به کمیته برگزاری مسابقات تحویل دهند. همچنین طبق صورت جلسه این مسابقات بدون تماشاگر خواهد بود و تیم های حاضر در مسابقات موظفند ۷۲  ساعت قبل از شروع مسابقات تست کرونا بازیکنان و کادر فنی به کمیته مسابقات ارائه نمایند.
مسوول برگزاری مسابقات بيان داشت " قهرمان این  مسابقات به عنوان نماینده استان در فصل ۱۴۰۱ معرفی می شود و این رقابت ها طبق قوانین فدراسیون فوتبال و فوتبال ساحلی کشور برگزار می شود.

   

چهار تیم به صورت مجتمع  با هم رقابت می کنند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها