اختلاس 25 میلیاردی اعضاء شورا و دهیاری یک روستا



فرمانده انتظامی استان با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضاء شورا و دهیاری یکی از روستاهای بندرعباس به جرم اختلاس و کشف پرونده اختلاس 25 میلیارد ریالی در این زمینه خبر داد.

    

به گزارش صبح ساحل، سردار "غلامرضا جعفری"  اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با جرایم اقتصادی و سازمان یافته، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی از تخلف اعضای شورای اسلامی یکی از روستاهای شهرستان بندرعباس مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد این افراد با شیوه و شگرد عدم انعقاد قرارداد و ثبت شرکت های عمرانی و واگذاری طرح ها برای پیشبرد پروژه های طراحی شده به نفع خود اقدام کرده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: بررسی های کارآگاهان حکایت از اختلاس در شورا داشت که برای کسب نتیجه، تحقیقات دقیق تری صورت گرفت.

سردار جعفری با بیان اینکه 3 نفر از متهمان با هماهنگی قضائی دستگیر شدند، تأکید کرد: با توجه به اینکه وجوه مورد نظر به حساب شرکت های طرف قرارداد واریز نشده بود، در تحقیقات تکمیلی مشخص شد این افراد با مسئولیت های رئیس شورا، ناظر فنی و کارمند دهیاری در بازه زمانی سال های ۱۳۹۴ الی ۱۳۹۸ اقدام به عقد قراردادهای صوری و جعلی در طرح های عمرانی روستا کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان در مجموع مبلغ 25 میلیارد ریال وجه از حساب روستا به نفع خود جا به جا کرده بودند، بیان داشت: قرار مناسب برای متهمان به اتهام اختلاس صادر و تحقیقات کماکان برای بررسی بیشتر تحت نظر مقام قضائی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطر نشان کرد: پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا سودجویان به اهداف شوم خود برسند و دیر یا زود در چنگ قانون گرفتار خواهند شد و انتظار ما از مردم عزیز این است که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها