بانوی باردار با بالگرد از کیش به بیمارستان بندرعباس منتقل شد



رییس بیمارستان فوق تخصصی جزیره کیش گفت: یک بانوی باردار به دلیل بارداری با ریسک خطر بالا به وسیله با استفاده از بالگرد سپاه هرمزگان به بیمارستان بندرعباس منتقل شد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایرنا، «مصطفی نادعلی نژاد»، رییس بیمارستان فوق تخصصی جزیره کیش گفت: ظهر امروز بیمارستان کیش به علت ریسک خطر بالای این بانوی باردار از مرکز استان درخواست بالگرد برای اعزام وی به بیمارستان تخصصی را ارایه داد. وی با بیان اینکه خدمات بالگردی به این بانو رایگان انجام شده است اضافه کرد: در این راستا با هماهنگی های انجام شده بالگرد سپاه هرمزگان به جزیره اعزام و با تمهیدات لازم  این مادر بادار را پد هلی کوپتر بیمارستان کیش به استان انتقال داد و هم اکنون نیز وضعیت عمومی وی مساعد گزارش شده است.

   

بیماران کرونایی چند خدمت رایگان دریافت می‌کنند

رییس بیمارستان فوق تخصصی کیش با اشاره به اینکه روند درمان رایگان بیماران کرونایی با مصوبه کمیته اقتصادی ستاد مبارزه با کرونا در این جزیره به مدت ۲ ماه از ۲۴ مرداد ماه آغاز شده است یادآور شد: در این مدت بیش از ۶۰۰ بیمار از خدمات رایگان این بیمارستان بهره مند شده است. وی اضافه کرد: در این مدت  ۱۹۰ بیمار به صورت موقت در بیمارستان بستری شدند که ۷۰ تن انان در بخش ایزوله تنفسی خدمت دریافت کردند. وی افزود: همچنین در این مدت برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا یک هزار و ۷۲۸ نسخه رایگان تجویز ، ۹۰۷ مورد تصویر برداری و سی تی اسکن انجام و یک هزار و ۸۰۰ تست PCR اخذ شده است. نادعلی نژاد با بیان اینکه هر بیمار بر حسب وضعیت خود و روند معالجه خدمات مختلف درمانی رایگان می گیرد یادآور شد: به همین دلیل امکان دارد تعداد خدمات ارایه شده به بیماران بسیار بیشتر از تعداد بیماران است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها