رئیس کل دادگستری هرمزگان:

شناور‌های صید ترال به نفع سازمان کاشف ضبط می‌شود



رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: شناور‌هایی که هنگام صید ترال کشف می‌شود باید به نفع دولت و به نفع سازمان کاشف ضبط شود.

به گزارش صبح ساحل، «علی صالحی»، رئیس کل دادگستری هرمزگان در نشست تکریم و معارفه دادستان و رئیس دادگستری جدید شهرستان قشم گفت: صید ترال باعث تخریب محیط زیست دریا می‌شود که باید با آن به شدت برخورد کرد. وی با اشاره به آسیب‌های قاچاق افزود: قاچاق دام مولد در قشم خسارت جبران ناپذیر است که جلوگیری از آن به همکاری همدلانه همه مسوولان نیاز دارد. رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: برخورد با قاچاق سازمان یافته باید در اولویت قرار گیرد و سرشاخه‌های این امر شناسایی شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه قاچاق با انگیزه مالی انجام می‌شود باید به قاچاقچیان ضربه مالی وارد شود تا انگیزه‌ها از بین برود. صالحی با اشاره به ظرفیت محدود زمین و ساحل در جزیره قشم گفت: باید در واگذاری ساحل و زمین به سرمایه‌گذار بیشترین دقت صورت گیرد. رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به اینکه گردشگری قشم با وجود ظرفیت‌ها و اقدامات مناسبی که انجام شده، هنوز با آنچه باید تحقق یابد، فاصله دارد، افزود: امنیت گردشگر مقوله‌ای است که باید مورد توجه دستگاه قضایی شهرستان قرار بگیرد تا مردم با آسودگی به این جزیره مسافرت کنند.


در این مراسم رضا صفایی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان قشم منصوب و از زحمات مسعود رحمانی چگنی در این سمت قدردانی شد.
همچنین امید مهدوی مجد عنوان دادستان عمومی و انقلاب قشم معرفی و از زحمات صفایی دادستان پیشین قدردانی شد.

منبع: صداوسیما

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها