با حضور ۱۲ تیم آغاز شد

مسابقات فوتسال نونهالان و نوجوانان شهرستان بندرعباس



آغاز مسابقات فوتسال نونهالان و نوجوانان شهرستان بندرعباس به صدا در آمد.
به گزارش صبح ساحل،  سوت آغاز مسابقات فوتسال نونهالان و نوجوانان شهرستان بندرعباس با حضور ۱۲ در سالن اروند بندرعباس به صدا در آمد.
در این دوره از مسابقات در رده سنی نونهالان تیم های اتحاد سرخون ،خواجه عطاء ، آیندگان ، نبرد، آینده سازان و دریا دلان جوان و در رده سنی نوجوانان تیم های خواجه عطاء ، پرواز، شهسوار دیار خلیج فارس ، شهید پالاهنگ ،آیندگان و نبرد در یک گروه با هم به رقابت می پردازند. در مسابقات روز نخست رده سنی نونهالان  آیندگان و  ستاره اتحادسرخون سه سه مساوی شدند. 
آینده سازان شش بر دو  نبرد را شکست داد. و بازی تیم‌های خواجه عطاء و  دریادلان جوان برگزارنشد.  در بازی های روز دوم‌ آیندگان چهار بر سه  نبرد را شکست داد. آینده سازان با چهار گل دریادلان جوان را برد و اتحادسرخون هشت بر یک  خواجه عطاء را از پیش رو برداشت. در بازی های روز اول نوجوان تیم خواجه عطا ء هفت بر سه نبرد را شکست داد. آیندگان سه بر دو مغلوب پرواز شد و شهیدپالاهنگ هم سه بر دو مقابل شهسوار شکست خورد. در دیدارهای روز دوم تیم پرواز هفت بر  یک نبرد را شکست داد. آیندگان چهار بر یک از سد تیم  شهیدپالاهنگ گذشت و شهسوار در یک بازی نزدیک چهار بر سه خواجه عطاء را مغلوب کرد.‌
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها