مسابقات آب‌های آرام قهرمانی بانوان کشور

هرمزگان نایب قهرمان شد



در پایان مسابقات آب‌های آرام قهرمانی کشور تیم بانوان هرمزگان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.
به گزارش صبح ساحل، مسابقات قهرمانی آب‌های آرام بانوان کشور با شرکت ۱۷ استان اردبیل، بوشهر، مازندران، آذربایجان غربی، کرمانشاه، گیلان، لرستان، قزوین، تهران، البرز، اصفهان، هرمزگان، همدان، آذربایجان شرقی، کردستان، فارس و چهارمحال و بختیاری  در دریاچه آزادی برگزار شد. این رقابت ها در ۸ ماده کایاک و کانوی تکنفره و دونفره در مسافت ۵۰۰ و ۲۰۰ متر انجام شد که در پایان تیم گیلان با ۱۳۵ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.  بانوان هرمزگان با ۱۱۸ امتیاز نائب قهرمان و تیم تهران با ۱۱۳ امتیاز در رده سوم قرار گرفت. 
برای تیم هرمزگان در ماده کایاک مسافت ۵۰۰ متر هدیه کاظمی مقام اول را کسب کرد. در ماده کایاک مسافت ۲۰۰ متر کیانا کمال زاده دوم شد. در ماده کایاک دونفره مسافت ۵۰۰ متر هدیه و سارا کاظمی عنوان دومی را به خودشان اختصاص دادند. در ماده کایاک دونفره مسافت ۲۰۰ متر هدیه و سارا کاظمی مقام اول را به دست آوردند.  درماده کانو فائزه سلیمانی و ثنا تینا دو نوجوان آینده داراستان که در رده بزرگسالان پارو می زدند موفق شدند مقام پنجم کسب کنند. هدایت تیم هرمزگان را آرزو پاسلار و سرپرست و مربی بدنساز تیم  فاطمه فتاحی بودند.‌ 
مراسم اهدای مدال و کاپ این مسابقات با حضور اهالی ورزش، ورزشکاران، مربیان، داوران و هنرمندان با حمایت شرکت ویکادو برگزار شد.
   
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها