رئیس‌جمهور امشب به صورت مجازی در سازمان ملل سخنرانی می‌کند



رئیس جمهور امشب در نشست سران هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل به صورت مجازی سخنرانی خواهد کرد.

  
به گزارش صبح ساحل، این اولین سخنرانی رئیسی در سازمان ملل خواهد بود. برخی سران کشورها به صورت حضوری در مجمع عمومی امسال سازمان ملل حضور‌ دارند.

هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل از روز ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) آغاز به کار کرده است اما اجلاس سران از سه شنبه آینده ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور ماه ) به مدت یک هفته برگزار می شود.

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی افزود: اجلاس سران هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل سه شنبه آینده با سخنرانی روسا و وزرای خارجه کشورهای مختلف آغاز به کار خواهد کرد.

تخت روانچی گفت: آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری در صبح روز اول اجلاس بصورت مجازی سخنرانی خواهند کرد و در ادامه کار هیات جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در نیویورک حضور خواهند داشت.

تخت روانچی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل اظهار داشت: در حاشیه اجلاس سران مجمع عمومی سازمان ملل، جلساتی در سطوح عالی بصورت موازی در زمینه های مختلف انرژی ، غذا، تبعیض نژادی و امحای سلاح های کشتار جمعی برگزار می شود که هیات جمهوری اسلامی ایران در این جلسات حضور خواهد داشت.

 



 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها