برای نخستین بار اتفاق افتاد

یک بانو به عنوان ریئس هیات جودو انتخاب شد



برای نخستین بار در کشور یک بانو به عنوان رییس هیات جودو انتخاب شد.‌

 

    

به گزارش صبح ساحل، مجمع انتخابات هیات جودو هرمزگان با حضور ریئس فدراسیون جودو و با رعایت پروتکل های  بهداشتی در محل سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی  بندرعباس برگزار شد  و فاطمه ‌نگهداری با کسب ۱۳ رای به عنوان ریئس این هیات انتخاب شد. مجمع انتخابات هیات جودو استان هرمزگان با حضور ۱۵ نفر  از اعضای مجمع برگزار شد و فاطمه نگهداری به عنوان تنها نامزد این دوره از انتخابات توانست در مجموع با کسب ۱۳ رای موافق به مدت‌ چهار سال عهده‌ دار ریاست این هیات ورزشی شود. مدیرکل ورزش‌ و جوانان هرمزگان در این نشست انتخاباتی با تاکید بر لزوم تدوین سند راهبردی در هیات‌های ورزشی گفت: توجه به امر آموزش در ورزش از مقوله‌هایی است که در استان باید به آن بیشتر پرداخته‌ شود. محمود امیاری خطاب به ریئس ‌ جدید هیات جودوی استان افزود: انتظار می‌رود تمامی  شهرستان های  هرمزگان در آینده‌ ای نزدیک صاحب هیات جودو شده و راه‌اندازی شود. مدیرکل ورزش‌ و جوانان همچنین یادآور شد: حضور فعال در مسابقات قهرمانی کشور، جذب حامیان مالی و تعامل با رسانه‌ها و دیگر دستگاه‌های مرتبط برای توسعه ورزش‌ جودو در استان را ضروری دانست.

ریئس فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران نیز در ادامه این نشست اظهار داشت : امروز روزخوش یمنی برای جودو استان و کشور بوده است چرا که یک بانو در استان هرمزگان با رای اعتماد مجمع سکان هیات را به دست گرفت و از اعضای مجمع انتخاباتی جودو استان به خاطر این انتخاب به جا و شایسته  تشکر و قدردانی کرد. وی افزود:  فاطمه نگهداری با این اعتماد وظیفه سنگین‌تری را بر عهده خواهد داشت و باید بداند که همین اعضای مجمع یک سال دیگر برنامه‌های اجرایی و عملکرد وی را ارزیابی و قضاوت می‌کنند. میراسماعیلی با بیان این که نخستین اقدام هیات جودو در دوره جدید آن است که این رشته را در شهرستان‌ها گسترش دهد چرا که از دل محروم‌ ترین روستاها نیز می‌توان افراد توانمند و بااستعداد را به جودو کشور معرفی کرد.
رئیس فدراسیون جودو بر افزایش تعامل هیات‌های استانی با آموزش‌ وپرورش تاکید کرد و بیان کرد: امثال مرضیه کمایی های زیادی در استان وجود دارند که باید شناسایی شوند و برای راه یابی به تیم ملی و افتخار آفرینی در میادین بزرگ بین المللی و داخلی پرورش یابند.
وی اتکا به کمک مالی فدراسیون و ادارات کل ورزش و جوانان را برای پیشبرد اهداف هیات‌ های استانی کافی ندانست و هیات ها با جذب حامیان مالی می توانند برنامه های خودرا عملی سازند.میراسماعیلی اقدام برای ساخت دوازده  خانه جودو در کشور با کمک خیرین و ادارات ورزش و جوانان در استان‌ها و تلاش برای به بهره‌ برداری رسیدن آکادمی بزرگ جودو در تهران را نیز یادآور شد و ادامه داد: خیرانی که درجناح بستک حاضر به احداث سالن برای هیات جودو شده اند  از سوی فدراسیون این قول را به آنان می دهم درصورت عملی شدن ، فدراسیون جودو تمام تجهزات سالن را برای آنان مهیا کند.
دراین نشست چند تن از روسای هیات های شهرستانی در رابطه با ساخت خانه  جودو وتجهیزات این رشته ورزشی در شهرستان ها سخنانی ایراد کردند. همچنین از کشاورز ریئس سابق هیات  و دبیر آن با اهدای هدیایی قدردانی به عمل آمد.

 

یک بانو به عنوان ریئس هیات جودو انتخاب شد

یک بانو به عنوان ریئس هیات جودو انتخاب شد

یک بانو به عنوان ریئس هیات جودو انتخاب شد

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها