بشاگرد و کیش در صدر واکسیناسیون کرونا در هرمزگان قرار دارند



سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در تزریق دز اول واکسن کرونا، شهرستان‌های بشاگرد و جزیره کیش با واکسیناسیون ۸۵ درصدی افراد واجد شرایط در رتبه اول قرار دارند و شهرستان‌های میناب و جاسک به ترتیب با پوشش ۵۳ و ۵۸ درصدی واکسیناسیون افراد واجد شرایط کمترین درصد واکسیناسیون دز اول را داشته اند.

      

به گزارش صبح ساحل، فاطمه نوروزیان صبح امروز (دوم مهرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با جان‌باختن ۷ نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمار کل فوتی‌های این بیماری در استان به دو هزار و ۳۵۷ نفر رسید.

وی با بیان اینکه با بستری شدن ۸۴نفر دیگر شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۳۵۶ نفر رسید، تصریح کرد: اکنون ۴۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۹ نفر از آنها وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: در تزریق دز اول واکسن کرونا، شهرستان‌های بشاگرد و جزیره کیش با واکسیناسیون ۸۵ درصدی افراد واجد شرایط در رتبه اول قرار دارند و شهرستان‌های میناب و جاسک به ترتیب با پوشش ۵۳ و ۵۸ درصدی واکسیناسیون افراد واجد شرایط کمترین درصد واکسیناسیون دز اول را داشته اند.

نوروزیان با اشاره به اینکه در مجموع دو مرحله نیز حاجی آباد با اجرای هر دو دز واکسیناسیون برای ۳۶ درصد افراد واجد شرایط در رتبه اول استان قرار دارد و شهرستان جاسک در رتبه پایانی قرار دارد، اضافه کرد: در حال حاضر واکسیناسیون اجباری نیست، ولی در آینده افرادی که واکسن نزده باشند برای حضور در بعضی اماکن و استفاده از برخی خدمات با مشکل مواجه می‌شوند و بهتر است همه افراد واکسن دریافت کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها