مامور یگان امداد نیروی انتظامی در درگیری با افراد مسلح به شهادت رسید

هفت‌تیرکشی دو طایفه در بندرعباس



بامداد دیروز یکی از مأموران یگان امدادی انتظامی در درگیری با افراد مسلح در بندرعباس  به شهادت رسید. این جوان 28 ساله اهل رودان  به نام «استواریکم مجتبی سالار نسب» ساعت 3 صبح چهارشنبه هفتم مهرماه جاری در درگیری دو طایفه در اطراف پارک کپشکن سورو،  مورد اصابت گلوله  قرار گرفت و براثر شدت جراحات جان خود را از دست داد. وی دارای 8 سال خدمت در نیروی انتظامی بود. 
 
به گزارش صبح ساحل،  فرمانده انتظامی استان هرمزگان بابیان اینکه  در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر درگیری در منطقه سه‌راه جهانبار بندرعباس  اطراف پارک کپشکن، بلافاصله واحد گشتی یگان امداد شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند، علت درگیری کینه‌توزی و اختلافات قدیمی بین دو طایفه مربوط به سنوات گذشته ذکر کرد. 
سردار«غلامرضا جعفری» بیان داشت :با حضور تیم گشتی در محل، افرادی به سمت مأموران انتظامی شلیک کردند.وی  تصریح کرد: در این ‌ارتباط مأمور جان‌برکف ناجا «استواریکم مجتبی سالار نسب» جمعی یگان امداد شهرستان بندرعباس براثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شده است.
این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر اینکه در این رابطه افراد حاضر در درگیری بلافاصله توسط مأموران شناسایی و دستگیر شدند، اذعان داشت: تحقیق از متهمان جهت شناسایی ضارب اصلی به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد. گفتنی است در این رابطه متهمانی دستگیر شدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
 
 
 
ماجرای دستگیری قاتل شرور فراری 
قاتل جوانی در میناب دستگیر شد . این فرد در 29 شهریورماه به علت اختلافات خانوادگی ، با اسلحه سرد جان جوان 27 ساله‌ای را گرفت و متواری شد. 
وی 3روز بعد یعنی در یکم مهرماه در میناب به دام قانون افتاد.فرمانده انتظامی استان در ادامه گفتگو با خبرنگاران  در این خصوص گفت: در پی یک فقره چاقوخوردگی منجر به قتل دریکی از محلات شهرستان میناب و فراری شدن قاتل، شناسایی و دستگیری وی به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: تیمی متشکل از مأموران انتظامی شهرستان میناب پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس مکان متهم را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به اداره آگاهی منتقل کردند.فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در ابتدا متهم هرگونه اتهام را انکار می‌کرد، اذعان داشت:قاتل پس از روبه‌رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف با متهم عنوان کرد.سردار جعفری افزود: این قاتل برای سیر روند قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 
انهدام باند سارقان به عنف  در بندرعباس 
فرمانده انتظامی استان در ادامه به  انهدام باند 6 نفره سارقان به عنف و موبایل قاپ با 50 فقره سرقت در شهرستان «بندرعباس» اشاره‌ای داشت   و درباره جزئیات این خبر گفت:با توجه به افزایش وقوع موبایل قاپی در سطح شهرستان بندرعباس و وقوع چندین فقره سرقت موبایل توسط سارقین حرفه‌ای با شیوه یک نفر موتورسوار و یک نفر ترک‌نشین، موضوع به‌صورت ویژه در دستور كار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود:به‌منظور دستگیری سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت‌های مشابه اکیپی مجرب از کارکنان اداره مبارزه با سرقت به محل‌های مورد سرقت اعزام شدند.فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی و انجام تحقیقات گسترده متهمان را شناسایی و دستگیری آن‌ها در دستور کار قراردادند.این مقام ارشد انتظامی استان اذعان کرد: مأموران پس از شناسایی متهمان با تشکیل چندین اکیپ به مخفی گاه متهمان اعزام و در یک اقدامی غافلگیرانه6 نفر از متهمان را دستگیر و در بازرسی از منازل آنان تعداد 9 دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند شناسایی و کشف شد.این مقام ارشد انتظامی استان بابیان اینکه متهمان پس از انتقال به آگاهی و مواجه با ادله و مستندات لب به اطراف گشودند تصریح کرد: در ادامه تحقیقات تکمیلی پلیس، متهمان به 50 فقره سرقت به عنف و موبایل قاپی در سطح شهرستان اقرار کردند.
 
دستگیری3 سوداگرمرگ در»بندرعباس»
فرمانده انتظامی استان از کشف 363 کیلو و400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات ضربتی در شهرستان «بندرعباس» خبرداد.
سردار جعفری با اعلام این خبر بیان داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی از تصمیم قاچاقچیان در انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در یکی از محلات شهرستان بندر عباس مطلع که رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قراردادند.وی افزود:مأموران با گسترش چتر اطلاعاتی و رصد فعالیت قاچاقچیان مکان دقیق موادمخدر و قاچاقچیان راشناسایی و باتشکیل چند اکیپ به محل مورد نظر اعزام شدند.فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: مأموران در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه 3قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از منزل آنها363کیلو و400گرم تریاک کشف و 3دستگاه خودرو را توقیف کردند.

منتشر شده: 2
هخامنشی
۲۹ مهر ۱۴۰۰
درود بر نیروی انتظامی بندرعباس نیروهای جان بر کف انتظامی واقعا زحمتهای فراوانی می کشن واقعا مدیون نیروی انتظامی هستیم لایق باشیم زحماتشان را جبران کنیم سردار جعفری انسان شریف و لایقی هست خداوند حافظشا
امیر
۸ مهر ۱۴۰۰
دست مریزاد نیروی انتظامی خدا قوت
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها